مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با فرمانده هوانیروز استان دیدار کرد

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» با سرهنگ «عباس اعتماد زاده» فرمانده هوانیروز استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۷۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ - 31December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با «عباس اعتماد زاده» فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ اعتماد زاده با بیان اینکه پایگاه هوانیروز کرمان 44 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، اظهار داشت: هوانیروز در دوران دفاع مقدس و پس از آن عملیات ها و نبردهای بی نظیری را انجام داد و حتی در مواردی یک بالگرد هوانیروز با یک هواپیمای جنگی به نبرد پرداخته است.

وی افزود: کار کردن در حوزه ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از مهم ترین وظایفی است که تمامی پرسنل هوانیروز آن را دنبال می کنند و پرسنلی که در اینجا خدمت می کنند همه پیرو ولایت و علاقه مند به خدمت در این عرصه هستند.

مدیرکل دفاع مقدس استان کرمان با فرمانده هوانیروز استان دیدار کرد

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان با اشاره به تدفین یک شهید گمنام در شهرک هوانیروز گفت: این مکان به عنوان یک پایگاه بابرکت و مکان معنوی مورد توجه مردم قرار گفته و زائران بسیاری برای زیارت به این مکان می آیند.

همچنین حجت السلام ایزدی مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامب مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: جامعه ما به یادآوری ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز دارد و یادمان شهدای گمنام در این پایگاه فضای معنوی به این منطقه داده است.

مدیرکل دفاع مقدس استان کرمان با فرمانده هوانیروز استان دیدار کرد

وی افزود: ما به مردمی که پیوندشان را با شهدا حفظ کرده اند افتخار می کنیم و با توجه به اینکه جوانان امروز درگیر فضای مجازی هستند، وجود چنین مکان هایی باعث برکت و ارتباط بیشتر جوانان با شهدا می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان آمادگی گفت: این پایگاه در جهت جمع آوری خاطرات مادران، خواهران و همسران شهدا و همچنین انجام کارهای هنری آماده همکاری است.

در ادمه این دیدار «محمود مهدوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به نقش پررنگ ارتش در دوران دفاع گفت: در جهت معرفی خدمات ارتش در دوران دفاع مقدس و تدوین نقش هوانیروز نیاز به همکاری این مرکز نظامی هستیم.

در پایان این دیدار آلبوم «عکس‌های آفتابی» روایت‌گر عکس‌های دفاع مقدس استان کرمان به سرهنگ اعتمادزاده اهدا شد.

مدیرکل دفاع مقدس استان کرمان با فرمانده هوانیروز استان دیدار کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها