«لباس شخصی» و شانس سیمرغ جشنواره فجر

فیلم سینمایی «لباس شخصی» اولین تجربه سینمایی امیرعباس ربیعی در مقام کارگردانی است که یکی از جدی‌ترین گزینه‌های فیلم اولی برای بخش سودای سیمرغ است.
کد خبر: ۳۷۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 01January 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «لباس شخصی» اولین تجربه سینمایی امیرعباس ربیعی در مقام کارگردانی به حساب می‌آید، اما در پشت صحنه عواملی با تجربه‌ دریافت بیش از 12 سیمرغ و جایزه سینمایی معتبر را به همراه دارد.

ایمان کرمیان، حبیب والی‌نژاد، مهرشاد ملکوتی، جواد مطوری و دکتر محمدرضا شجاعی به ترتیب برای بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین تهیه‌کننده، بهترین صداگذاری، بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین طراحی صحنه و لباس، جمع سیمرغی‌های فیلم سینمایی «لباس شخصی» را تشکیل می‌دهند.

«لباس شخصی» و شانس سیمرغ جشنواره فجر

پیش‌بینی می‌شود بازیگران این فیلم نیز با توجه به سابقه دریافت چندین جایزه معتبر تئاتر از جمله بهترین بازیگر بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر، امسال از شانس‌های برنده شدن سیمرغ باشند.

«مهدی پرتوی» رئیس تشکیلات مخفی حزب توده که شخصیت او در فیلم «لباس شخصی» هم نقش پررنگی دارد؛ روز گذشته در سن ۷۲ سالگی درگذشت. گریم مهدی پرتوی در لباس شخصی یکی از نزدیکترین چهره پردازی‌ها به شخصیت واقعی اوست.

«لباس شخصی» و شانس سیمرغ جشنواره فجر

فیلم «لباس شخصی» به کارگردانی «امیرعباس ربیعی» شب گذشته از سوی هییت انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جزو منتخبین بخش «نگاه نو» شد و از سوی کارشناسان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های فیلم اولی برای بخش سودای سیمرغ است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار