ما قوی هستیم- ۹۹/ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با دفاع‌پرس:

«راهیان نور» نسل جوان را با شهدا و رزمندگان دفاع مقدس پیوند می‌دهد/ نگاه به اقتصاد مقاومتی، باید نگاه خودباوری و خوداتکایی باشد

فریدون حسنوند تلاش مسوولان و ملت در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت رونق کشور در عرصه اقتصادی را مهم و ضروری دانست و گفت: نگاه ما باید به اقتصاد مقاومتی، نگاه خودباوری و خوداتکایی باشد.
کد خبر: ۳۷۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵ - 03January 2020

///فریدون حسنوند عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه اهداف و سیاست‌های آمریکا و متحدانش در جهت تضعیف قدرت و نابودی ماهیت امت اسلامی بنا شده است، اظهار داشت: با توجه به تجربه گفت‌وگو و عملکرد ما با غربی‌ها در توافق برجام، اینکه هنوز هم عده‌ای در داخل کشور مسئله مذاکره با آنها را پیش می‌کشند و این اقدام را راهکار کاهش مشکلات جاری کشور قلمداد می‌کنند، این موضوع ضمن اینکه هرگز محقق و اجرایی نخواهد شد، اما خوی غربگرایانه برخی از مسوولان داخلی کشور را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و دشمنی آنها با ما تمامی ندارد، افزود: حتی تصور تعامل با غرب یکی از چالش‌ها و آفت‌های بزرگ پیش روی انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نابودی آرمان‌های امت اسلامی هدف و آرزوی دیرینه دولتمردان غربی است، گفت: در واقع آن چیزی که امروز دشمن از ما می‌خواهد پایان یافتن ارزش‌های انقلاب اسلامی است؛ لذا با توجه به هدف غربی‌ها از مطرح کردن مسئله مذاکره با ما و پافشاری بر تحقق این موضوع، تنها راه پیروزی در برابر توطئه‌های آن‌ها، مقاومت است. 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تلاش مسوولان و ملت در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت رونق کشور در عرصه اقتصادی را مهم و ضروری دانست و گفت: اگر نگاه ما به اقتصاد مقاومتی، نگاه خودباوری و خوداتکایی باشد مطمئناً نگاه‌های ریاضتی و تحقیرآمیز که گا‌هی از سوی برخی مسوولان مطرح می‌شود که البته مانعی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، کنار می‌رود.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از اقتصاد مقاومتی می‌کنیم یعنی بهره‌وری در کالا‌های داخلی، یعنی کیفی‌سازی، یعنی بهینه‌سازی مصارف انرژی، اینکه ما سرانه تولید را با مصرف‌مان هماهنگ کنیم؛ یعنی ما در حوزه‌های ریل‌گذاری سیاست‌های اقتصادی به نحوی عمل کنیم که مسیر قطع نیاز به بیگانگان در داخل کشور، دنبال شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای در تنگنا قرار گرفتن مردم و ریاضت کشیدن آن‌ها نیست،‌تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می‌کوشد تا با اتکا به ظرفیت‌های داخلی، رونق را در تمام عرصه‌های مهم کشور رقم بزند تا در نتیجه منجر به رهایی و خلاصی کشور از کمک و یاری بیگانگان شود. لذا یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود تا ما محتاج و وابسته به هیچ کشوری نباشیم تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه مردم متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی هستند، اما نسبت به عملکرد ضعیف برخی مسوولان گله دارند، گفت: هر انقلاب و هر نهضتی برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های خود نیاز به پیام‌رسانی دارد؛ لذا یکی از راهکار‌های مهم و اساسی و از جمله پیام‌رسان‌های مقتدر در حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس، مسئله راهیان نور است که دست‌اندرکاران و متولیان این ستاد انقلابی با روحیه جهادی می‌کوشند تا مبادا تهاجم فرهنگی دشمنان منجر به کم رنگ شدن حماسه‌های حماسه‌آفرینان در جنگ تحمیلی شود.

حسنوند ضمن تقدیر از اقدامات جهادی متولیان راهیان نور در جهت تحکیم پیوند نسل جوان با نسل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از اهداف مهم راهیان نور پیوند زدن و انس دادن نسل جوان امروز که دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده با رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است؛ چراکه پیوند این دو نسل علاوه بر این که منجر به حفظ و ارتقای ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس می‌شود، باعث شکست توطئه‌های دشمنان علیه باورها و اعتقادات نسل جوان نیز می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها