رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس:

خواهران شهدا رسالتی زینبی برعهده دارند

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: جامعه و مردم ما از بهره معنوی ۸ سال دفاع مقدس استفاده کنند و رسالتی که حضرت زینب (س) در آن زمان داشتند را امروز خواهران شهدا برعهده دارند.
کد خبر: ۳۷۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ - 02January 2020

رسالتی که حضرت زینب (س) در آن زمان داشتند، امروز خواهران شهدا برعهده دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در گردهمایی بزرگ پیام آوران عاشورا که با حضور خواهران شهدا و همسران جانبازان برگزار شده بود، اظهار داشت: حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا درد‌ها و مصائب بسیاری را تحمل کردند و آن درد‌ها و مصائبی که ایشان تحمل کردند باعث شد آن چند ساعت مبارزه عاشورا امروز بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان در بین ما فروزان باشد.

علاماتی با بیان اینکه حضرت زینب (س) آن حادثه را زنده و پیام حقانیت و نور را ارائه کردند، گفت: حضرت زینب (س) با ایثارگری، گذشت، فداکاری و صبوری اینچنین اثر ماندگاری بزرگی را در درون ملت‌ها و قلب‌ها گذاشتند بنابراین دوران دفاع مقدس ما نیز باید این گونه در جامعه اثر بگذارد و جامعه و مردم ما از بهره معنوی این ۸ سال دفاع مقدس استفاده کنند و رسالتی که حضرت زینب در آن زمان داشتند را امروز شما خواهران شهدا برعهده دارید.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بیان داشت: شما خانواده‌های شهدا، پیام آوران شهدا برای فرزندان خود، خانواده خود و جامعه هستید و اگر این نقش را به خوبی تبیین کنید نسل‌های آینده می‌توانند از آن دوران بهره معنوی ببرند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ما، چون با خون شهدا پیوند خورده و آغشته شده تا سال‌های بسیاری، مردم ما از آن بهره معنوی می‌برند و این نمی‌شود مگر اینکه این رسالت را شما خواهران شهدا و همسران جانبازان خوب انجام دهید و اگر هر نکته‌ای که مربوط به شهید و ایثارگرتان می‌شود را در دل‌ها و سینه خود نگه دارید و حفظ کنید وقتی شما از این دنیا رفتید هیچ چیز به جامعه نشر پیدا نمی‌کند بنابراین تا می‌توانید فرهنگ دفاع مقدس را و آن چیزی که باعث پرورش چنین شهدا و ایثارگرانی شده است را نشر دهید.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در پایان خطاب به خواهران شهدا و همسران جانبازان گفت: شما باید کار زینبی کنید با توجه به این فضایی که امروز در جامعه است قطعا به این موضوع بیش از پیش نیازمندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار