جانباز سرافراز «غلامحسین براتعلی» به یاران شهیدش پیوست

«غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)، پس از تحمل ۳۵ سال رنج جانبازی، به سوی یاران شهیدش پرکشید.
کد خبر: ۳۷۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 01January 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غلامحسین براتعلی، از جانبازان قطع نخاع از گردن آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)، پس از تحمل ۳۵ سال رنج جانبازی، سحرگاه امروز (چهارشنبه) به سوی یاران شهیدش پرکشید.

«غلامحسین براتعلی» که از جهادگران جهاد سازندگی بود، از همین نهاد انقلابی به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام شد و در سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان از ناحیه گردن مورد اصابت دشمن قرار گرفت و قطع نخاع گردنی شد. او مدت‌های مدیدی را در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود و پس از آن در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) بستری شد و تا هنگام شهادت از جانبازان بستری در این مرکز توانبخشی بود.

جانباز قطع نخاع گردنی دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

شهید براتعلی بین همه جانبازان آسایشگاه و همه کسانی که با او آشنایی داشتند، محبوب بود. او با اینکه وضعیت جسمی بسیار سختی داشت، بسیار فعال و در کار‌های خیر و کمک به دیگران پیش‌قدم بود. براتعلی از مشکلات حاد ریوی رنج می‌برد و بار‌ها به خاطر آن در بیمارستان بستری شده بود. این شهید سرافراز از حدود ۲۰ روز پیش در حالت کما بود و سرانجام پس از سه و نیم دهه صبر بر مجروحیت جنگی، به شهادت رسید.

انجمن جانبازان نخاعی در پی شهادت غلامحسین براتعلی پیام تسلیتی صادر کرد که به این شرح است:

«انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان ضمن ابراز تأسف از پَرکشیدن یک یک جانبازان به ویژه جانبازان صبور نخاعی پس از سال‌ها صبوری، مجاهدت و بردباری، شهادت این اسوه مقاومت و فعال در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و کارآفرینی، جانباز نخاعی «غلامحسین براتعلی» را به محضر امام زمان (ارواحنا فداه)، ملت غیور و سلحشور ایران، ایثارگران و جانبازان معزز به ویژه جانبازان نخاعی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و از پیشگاه باری تعالی برای این شهیدِ سعید مغفرت و آرامش و برای بازماندگان و خانواده مکرمش شکیبایی مسئلت می‌نماید. روح بلندش شاد و راهش پر رهرو...».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها