همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) صورت گرفت؛

پیوند آسمانی زوج جوان در جوار مزار شهید مدافع حرم در قم

زوج جوان قمی مراسم معنوی خطبه عقد ازدواج خود را عصر امروز در سالروز میلاد حضرت زینب (س) بر سر مزار شهید مدافع حرم «مهدی لطفی نیاسر» در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم اجرا کردند.
کد خبر: ۳۷۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 01January 2020

پیوند آسمانی زوج جوان در جوار مزار شهید مدافع حرم در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «مرتضی خوش گفتار» و دوشیزه «کرمانیان» زوج جوان قمی به پاس احترام به مقام شهدای مدافع حرم، آیین معنوی اجرای خطبه عقد و آغاز زندگی مشترک خود را با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در جوار مزار شهید «مهدی لطفی نیاسر» اجرا کردند.

«مرتضی خوشگفتار» در حاشیه مراسم در خصوص انگیزه خود از اجرای مراسم عقد در جوار مزار شهید به خبرنگار دفاع‌پرس در قم گفت: چند سالی هست که در زمینه طراحی تصاویر شهدای مدافع حرم فعالیت می‌کنم و بحمدالله پای سفره شهدا هستم.

وی با اشاره به اینکه تصاویر پرتره شهدا را به خانواده هایشان اهدا می‌کردم، افزود: وقتی پرتره شهید مهدی لطفی نیاسر را به خانواده محترمشان اهدا کردم، از پدر بزرگوار این شهید درخواست کردم که خطبه عقد بنده را بدین شکل اجرا کند.

خوشگفتار که اصالتا اراکی و ساکن قم و همسرش نیز قمی است و خود درس طلبگی می‌خواند، تصریح کرد: هدف اصلی بنده از آغاز زندگی بر سر مزار شهدای مدافع حرم، شاد کردن دل خانواده‌های معظم شهیدان و ارتباط دائمی با مرام و سیره شهداست.

این سنت نبوی همزمان با سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و با قرائت خطبه عقد توسط حجت الاسلام والمسلمین «نعمت الله لطفی نیاسر» پدر شهید مهدی لطفی نیاسر صورت گرفت.

شهید مهدی لطفی نیاسر ۲۰ فروردین ماه ۹۷ در سن ۳۶ سالگی بر اثر اصابت موشک صهیونیستی به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها