سرلشکر سلامی خبر داد؛

اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات ماهشهر

فرمانده کل سپاه گفت: روز گذشته تصمیماتی برای رفع مشکلات ماهشهر گرفته شد و امروز نیز در حاشیه شهر اهواز این کار را خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۷۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 02January 2020

اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات ماهشهربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهر اهواز اظهار داشت: تمام گره‌گشایی‌ها و رفع مشکلات توسط خود ما انجام می‌شد کسی که خارج از این مرزها نمی‌تواند چیزی جز آتش زدن، تخریب، فقر و عقب ماندگی برای ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه اکنون ما در حال پیشرفت هستیم و هر روز چیز جدیدی می‌سازیم، تصریح کرد: چند دهه قبل وقتی تلویزیون ما گزارش پیشرفت‌های علمی و فنی را که اعلام می‌کرد، تماماً مربوط به خارج از مرزها بود، اما اکنون هر شب تلویزیون خبری از پیشرفت‌های ایرانی را عنوان می‌کند.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: به رغم تحریم، تهدید و محاصره از دستاوردهای بزرگی رو نمایی می‌شود که موجب ناامیدی دشمنان و امیدواری مردم ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان می‌شود.

سلامی بیان کرد: ما امروز بضاعت کمی نداریم. باید جبهه سازندگی، رفع محرومیت و فقر را تشکیل دهیم و به جنگ مشکلات برویم و آن را نه اینکه کاهش دهیم، بلکه از بین ببریم.

وی بیان کرد: روز گذشته تصمیماتی برای رفع مشکلات ماهشهر گرفته شد و امروز نیز در حاشیه شهر اهواز این کار را خواهیم کرد و همه اینها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار