انتقام سخت/ سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپهبد شهید «سلیمانی» مجسمه تقوا بود/ شهادت حاج قاسم «پیروزی نهایی» جبهه مقاومت را نزدیک‌تر کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه سپهبد شهید سلیمانی مجسمه تقوا بود، گفت: شهادت ایشان پیروزی را برای ملت ایران و جبهه مقاومت نزدیک‌تر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ - 03January 2020

سپهبد شهید «سلیمانی» مجسمه تقوا بود/ با شهادت حاج قاسم «پیروزی» نهایی جبهه مقاومت نزدیک شدسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس درخصوص شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریست‌های آمریکایی با اشاره به افتخار آشنایی با حاج قاسم سلیمانی از اوائل جنگ تحمیلی، اظهار داشت: زمانی‌که حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود، به‌واسطه‌ی اینکه بنده در آن مقطع در قرارگاه بودم با ایشان آشنایی داشتم.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی یک مجاهد به تمام معنا بود؛ ایشان از روز اول جنگ تحمیلی تا کنون چه در کسوت سرداری و چه در کسوت بسیجی و پاسداری همیشه در صحنه‌ و پای کار نظام و انقلاب اسلامی بود. بسیاری از شهدایی که تحت فرماندهی حاج قاسم بودند، به اینکه ایشان فرمانده آن‌هاست، افتخار می‌کردند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی خصوصیات اخلاقی برجسته‌ای داشت که از خصلت‌های بارز ایشان تواضع، ادب و شجاعت‌شان بود. حاج قاسم مجسمه تقوا بود و در تمام صحنه‌ها حضور داشت. یکی از ناراحتی‌های او در این اواخر غبطه خوردن به حال شهدای والامقام بود؛ یادم می‌آید وقتی‌ حاج احمد کاظمی شهید شد، حاج قاسم بسیار ناراحت بود، و زمانی که سردار همدانی به شهادت رسید او از فرط ناراحتی می‌گفت چرا من شهید نشدم، در حقیقت حاج قاسم سلیمانی یکی از منتظران واقعی شهادت بود که سرانجام به دوستانش شهیدش پیوست. 

سردار کارگر گفت: همه ما عزادار هستیم؛ ولی این پایان راه نیست و این مسیر ادامه دارد. با شهادت سردار سلیمانی مردم ما مقاوم‌تر و مصمم‌تر از قبل خواهند شد تا استکبار جهانی را به خاک مذلت بکشانند؛ تحقق این اتفاق دیر نیست و شهادت حاج قاسم پیروزی را برای ملت ایران و جبهه مقاومت نزدیک‌تر کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی را تنها متعلق به ایران ندانست و با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی متعلق به ملت‌ها و کشورهای مظلوم منطقه و جهان است، افزود: حاج قاسم به همان اندازه که در داخل کشورمان محبوبیت دارد، به مراتب در کشورهایی چون عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، افغانستان و ...  محبوبیتی دوچندان داشته و دارد، او یک چهره بین‌المللی و فرامنطقه‌ای است. 

وی تصریح کرد: رئیس جمهور سابق آمریکا که او نیز همانند رئیس جمهور فعلی این کشور، جنایت‌کار است، آرزو داشت که بتواند ۱۵ دقیقه با حاج قاسم صحبت کند، این نشانگر عظمت حاج قاسم است.

سردار کارگر حاج قاسم را تربیت‌یافته مکتب شیعه و نهضت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ما باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که اگر حاج قاسم امروز به این درجه رفیع و مقام عالی رسیده مرهون وجود مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: حاج قاسم خود را سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانست. همه ما باید به وجود حضرت امام خامنه‌ای که چنین سربازانی را تربیت کرده و با رهبری پیامبرگونه‌شان چنین سردارانی را تقدیم سپاه اسلام کرده است، افتخار کنیم.  

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: آمریکایی اشتباه بزرگ،‌ فاحش و احمقانه‌ای انجام دادند، آن‌ها گمان می‌کنند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت بسته خواهد شد، شاید جسم حاج قاسم نباشد، اما روح ملکوتی حاج قاسم ثمرات دارد. تروریست‌های آمریکایی غافلند از اینکه حاج قاسم‌ها در ایران و کشورهای منطقه تربیت شده‌اند و راه ایشان را ادامه می‌دهند. این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در تحقق اهداف انقلابی و ولایی خود موفق بوده است.

سردار کارگر با اشاره به سخن شهید بهشتی مبنی بر اینکه «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» گفت: آمریکایی‌ها همواره به‌دنبال ایجاد فتنه‌ و مقابله با نظام اسلامی بوده‌اند که به دفعات به‌شکل مفتضحانه شکست خورده‌ و ذلیل شده‌اند و طبیعی است که از این جریان عصبانی باشند و تصمیمات احمقانه بگیرند، که ترور سردار سلیمانی از جمله این تدابیر رذیلانه آن‌هاست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: آمریکایی‌ها با این‌کار امنیت خود را در سراسر جهان به خطر انداختند. آنها بدانند راه سردار سلیمانی‌ها بسته نخواهد شد و با خون همین بزرگواران درخت تنومند مقاومت آبیاری می‌شود که موجبات نابودی آن‌ها را محقق خواهد کرد. 

سردار کارگر در پایان شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، هم‌رزمان و هم‌سنگران شهید و به‌ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت و تهنیت گفت و با اشاره به اینکه دوستداران حاج قاسم در سراسر جهان انتقام سختی از استکبار خواهند گرفت، در پیامی خطاب به جبهه استکبار به شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد؛ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار