مجید مجیدی: زیبنده‌ترین لباس بر تن حاج قاسم، لباس شهادت بود

در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جمعی از سینماگران کشور در فضاهای مختلف مبادرت به ارسال پیام‌های تسلیت کردند.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 03January 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در عراق جمعی از سینماگران کشور در فضاهای مختلف مجازی مبادرت به ارسال پیام‌های تسلیت کردند.

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در این باره نوشت: «شهادت هنر مردان خداست، جرم شهید قاسم سلیمانی نابود کردن داعش در سوریه و عراق بود که برای آمریکا خیلی گران تمام شد.»

پیام مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی : «سردار شهید ملی» در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود و هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردم میهنشان را محکوم می‌کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ ‎

سردار شهید ملی، حاج قاسم سلیمانی عزیز، در جوار سکینه الهی، آرام گرفت. زلالیِ چشمه‌گون چشمها و روح بلند سردار، در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود. شهادت در راه خدا به دست جنایتکاران و حضور بر سفره حضرت حق، گوارای وجودش باد. ‎

هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردم میهن‌شان را محکوم می‌کنند و ‎یاد و خاطره مردان مردی را که عزتمندانه و سرافرازانه، با خدمت به خلق و خلوص و ایثارشان، آب و خاک این سرزمین را از گزند پلشتی‌ها، در سایه سار امان و امنیت، ماندگار و جاودانه ساختند فراموش نخواهند کرد.

همچنین امیرعباس ربیعی، کارگردان فیلم «لباس شخصی» نیز در این رابطه نوشت: «شرط شهید شدن شهید بودن است و چه خوب فهمید مسیرش را... خوب فهمید دنیا مزرعه آخرت را...و سخت ترین زراعت‌ها؛ مقاومت است و شهادت بالاترین سود آن...چه باک؛ وقتی خدا مشتری توست!

سر خم می سلامت شکند اگر سبویی...شهادت مبارک سردار. #انتقام سخت»

مجید مجیدی: زیبنده ترین لباس در بر تن او، لباس شهادت بود

«مجید مجیدی» در پی شهادت شهید قاسم سلیمانی نوشت: «انا لله و انا الیه راجعون،‌ شهادت شجاعانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و رجعت روح والایشان به درگاه ابدیت را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به‌راستی در این وانفسا زیبنده‌ترین لباسی که بر تن ایشان می‌توانست مزین شود و قامت بگیرد، لباس زیبای شهادت بود. یادش گرامی و نامش بلند باد که در سرتاسر عمر پر برکت‌شان همواره ضربان قلبش برای ایجاد امنیت در کشور پهناور ایران اسلامی تپید و مانند سربازی بی‌ادعا ذره‌ای از هدف متعالی‌اش پا پس نکشید.

بدون شک خون مطهر ایشان پایمال نمی‌شود و از برکت این عروج، فانوس پر فروغی روشن می‌شود که تاثیر چشمگیری خواهد داشت بر قدرت یافتن و شکوفایی ایران اسلامی.»

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار