امام جمعه دامغان:

آمریکا همواره از اقدامات و مجاهدت سردار سلیمانی در هراس بود

حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» گفت: آمریکا همواره از اقدامات و مجاهدت سردار سلیمانی در هراس بود، خون این شهید سرافراز پایمال نمی‌شود و قطعاً پاسخ کوبنده‌ای به قاتلان و جنایتکاران این حادثه تروریستی می‌دهیم.
کد خبر: ۳۷۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 03January 2020

به گزارش دفاع‌پرس ازسمنان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» امام جمعه دامغان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان در مصلای این شهرستان ضمن عرض تسلیت به عموم مردم و مسلمانان در سراسر دنیا به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: این اقدام تروریستی و جنایت‌کارانه آمریکا محکوم است و دوست‌داران سردار سلیمانی انتقام سختی را از آمریکا خواهند گرفت که قطعاً در تاریخ ثبت می‌شود.

وی بابیان اینکه وحدت، همدلی، اتحاد و هماهنگی جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی افزایش می‌یابد، تصریح کرد: قاسم سلیمانی‌های زیادی در ایران وجود دارد که پس از شهادت این سردار سرافراز و پرچم مقاومت همچنان بلند و برافراشته خواهد بود.

امام‌جمعه دامغان با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا جامه‌ای تک ساخت و تک سایز برای سردار سلیمانی بود، تأکید کرد: شهید سلیمانی بارها از خداوند شهادت خود را طلب می‌کرد و یکی از آرزوهای دیرینه او بود که اکنون به این آرزو دست‌یافت.

حسینیان با تأکید بر اینکه بدون شک انتقام سختی در انتظار آمریکا است، اضافه کرد: اخلاص، تبعیت از ولایت‌فقیه، عمل صحیح، فداکاری به‌نظام و اخلاق‌مداری از خصوصیات سلیمانی بود و او از جنس مالک اشتر، عمارها و از یاوران رهبر نظام بود که به‌عنوان یک عامل اصلی، وحدت و همدلی را در دل مسلمانان منطقه و ترس را در دل دشمنان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره از اقدامات و مجاهدت سردار سلیمانی در هراس بود، خاطرنشان کرد: خون این شهید سرافراز پایمال نمی‌شود و قطعاً پاسخ کوبنده‌ای به قاتلان و جنایتکاران این حادثه تروریستی می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار