پیام تسلیت سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه‌ای شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 03January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه‌ای شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الاحزاب آیه 23

سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار بزرگ اسلام را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

به مصداق تعبیر زیبای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد و مقام والای شهادت نتیجه ی سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه سردار «سلیمانی»عزیز در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خداست.

سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر و همراهان شهید ایشان بویژه مجاهد بزرگ اسلام «ابومهدی المهندس» به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان، با انگیزه مضاف راه ایشان و آرمان های وی را ادامه داده و یک لحظه نیز از این راه فاصله نخواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها