امام جمعه دلفان:

انتقام شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» را با فتح قدس می‌گیریم

علی اکبر جمیاری گفت: انتقام شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» را با فتح قدس می‌گیریم و به زودی، جهان زمان نبود آمریکا را به خود خواهد دید.
کد خبر: ۳۷۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ - 03January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، علی اکبر جمیاری امام جمعه دلفان در راهپیمایی عظیم مردم این شهرستان در واکنش به شهادت «سردار قاسم سلیمانی» اظهار داشت: با شهادت حاج قاسم، هزاران سردار مقابل آمریکا و همدستانش خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: نجات یعنی در راه دین تکه تکه شدن، نجات یعنی زیر بار ظلم نرفتن، نجات یعنی لبخند خدا را دیدن، لذا راه نجات همه ما، راه ولایت و شهادت است.

امام جمعه دلفان افزود: مصیبت عظمی شهادت مالک اشتر رهبری، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت همیشه بیدار ایران بزرگ تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی که با لباس مقدس نیروی بسیج در آئین نماز جمعه و راهپیمایی عظیم مردم این شهرستان شرکت کرده بود، ادامه داد: دولت تروریسم آمریکا عامل حمله به سفارت خود در عراق را جمهوری اسلامی ایران قلمداد نمود و رهبری عزیز و مقتدرمان این سخن را تکذیب کردند و افزودند ملت ایران اهل جنگ نیست و اگر جنگ شود از رو به رو می‌جنگد، لذا ملت عراق خودشان به همه چیز آگاهند.

جمیاری خاطرنشان کرد: از بندهای FATF تحویل دادن سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی بود، ولی ایران چنین کاری را نکرد.

وی افزود: اگرچه عاملان جنایتکار استکبار جهانی، ناجوانمردانه این سردار پرافتخار و مقتدر را از ایران و مقاومت گرفتند اما، بدانند که با گرفتن یک سردار، هزاران سردار در مقابل خود خواهند دید و باید منتظر پاسخ ایران و مقاومت باشند و انتقام خون شهید قاسم سلیمانی، فتح قدس است

جمیاری تاکید کرد: انتقام سپهبد قاسم سلیمانی یعنی فتح قدس، لذا به زودی، جهان زمان نبود آمریکا را به خود خواهد دید.

امام جمعه دلفان گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک چهره فراجناحی و فرا منطقه ای بود. لذا راه او، یک هدف و یک طریق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار