نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

مراسم تشییع سردار «سلیمانی» یک حماسه بزرگ ملی و اسلامی است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» با اشاره به اینکه مراسم تشییع جنازه این شهید، تبدیل به یک حماسه بزرگ ملی و اسلامی خواهد شد، گفت: مراسم چهلم این شهدا مصادف با 22 بهمن است که باید پررنگ‌تر و قوی تر از قبل برگزار شود.
کد خبر: ۳۷۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ - 03January 2020

مراسم تشییع سردار شهید «سلیمانی» تبدیل به یک حماسه بزرگ ملی و اسلامی خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‎الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران عصر امروز در ستاد بزرگداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با گرامی‌داشت یاد این مجاهد بزرگ اسلام، اظهار داشت: با توجه به اعلام سه روز عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری، باید برنامه‌های خوب و باشکوه در استان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم منتظر هستند مراسم به گونه‌ای برگزار بشود که احساس و عشق‌شان را نشان بدهند، افزود: امروز در همه شهرها حضور خودجوش و بسیار پرشور مردمی در نمازجمعه و راهپیمایی‌های بعد از نماز را شاهد بودیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه مراسم تشییع جنازه این شهید، تبدیل به یک حماسه بزرگ ملی و اسلامی خواهد شد، گفت: مراسم چهلم این شهدا مصادف با 22 بهمن است که باید پررنگ‌تر و قوی تر از قبل برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: با حضور حداکثری و همگانی مردم در پای صندوق‌های رای خودش را نشان خواهد داد و ما هم توفیق ادامه راه، آرمان، اهداف و خواسته‌های‌شان را پاس بداریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه با شهادت هر کدام از این شهدا بار ما سنگین‌تر و وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود، گفت: باید احساس مسئولیت ما بیشتر و تلاش و انگیزه ما فراوان‌تر و قوی‌تر بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار