سیروس مقدم:

دیدار با سپهبد سلیمانی از لحظات فراموش‌نشدنی زندگی‌ام بود/ نمی‌توانم خبر شهادت او را باور کنم

سیروس مقدم در برنامه ویژه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهادت او را با از دنیا رفتن مالک اشتر و تشبیه تاثیرگذاری که در سریال «امام علی (ع)» در این‌باره می‌شود، مقایسه کرد.
کد خبر: ۳۷۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 04January 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سیروس مقدم» کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: این روزها مشغول کار برای «پایتخت 6» هستیم. نشست‌هایی برای ساخت «پایتخت 5» با سردار سلیمانی داشتیم.

وی افزود: واقعیت این است که ملاقاتی ترتیب داده شد تا من خدمت سردار رسیدم و در واقع از نزدیک این اتفاق خوب برایم افتاد که ایشان را زیارت کردم.

مقدم خاطرنشان کرد: او در نهایت سادگی و عطوفت برخورد می‌کرد که با این ویژگی‌ها تاثیر زیادی روی مخاطب خود داشت. نظرات بسیار مثبت و سازنده‌ای راجع به پایتخت داشت چه در مرحله فیلمنامه و چه در مرحله‌ای که قرار بود ساخته شود. در خدمت او بودیم و جزو لحظات فراموش نشدنی زندگی‌ام بود.

این کارگردان مطرح تلویزیون تاکید کرد: شب گذشته تا دیروقت کار کرده بودیم و صبح دیروقت از خواب بیدار شدیم و اولین خبری که از تلویزیون شنیدیم این خبر تلخ بود. بسیار شوکه شدم و در سریال امام علی (ع) اگر خاطرتان باشد، جمله‌ای هست که وقتی خبر شهادت مالک را می‌آورند و می‌گوید مالک هم مرد، طرف مقابل می‌گوید با مرگ مالک تازه باورم می‌شود که مرگ هم وجود دارد. این خبر اینقدر باورنکردنی نابهنگام و متاثرکننده بود که تاثیر عجیب و غریبی گذاشته است و هنوز نمی شود این خبر را باور کرد.

مقدم در ادامه با بیان اینکه مطمئن باشید این اتفاق باعث اتحاد و وحدت فکر و عمل بیشتری در بین ایرانیان خواهد شد، تاکید کرد: این وحدت شکل گرفته است و بیشتر هم خواهد شد. وقتی عقل و منطق به بن بست می‌رسد، زور و ترور به وسط می‌آید. در بیانیه خانه سینما هم جمع بزرگی از اهالی سینما این اتفاق را محکوم کرده‌اند. جامعه ما، مردم و هنرمندان ما یک ستون جبران ناپذیر و محکم را از دست دادند که خیلی ضایعه اسفباری بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار