انتقام سخت/ در بیانیه «شبکه ملی ایثارگران مطرح شد»؛

یانکی‌های منفور هزینه حماقت خود در شهادت حاج قاسم را پرداخت می‌کنند

«شبکه ملی ایثارگران» در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی آورده است: سیدالشهدای جبهه‌ی مقاومت خون‌خواهان بسیاری در سراسر جهان دارد و یانکی‌های منفور به پهنای کره خاکی هزینه این حماقت خود را پرداخت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ - 04January 2020

یانکی‌های منفور هزینه حماقت خود در شهادت حاج قاسم را پرداخت می‌کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شبکه ملی ایثارگران در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی در حمله پهپاد این کشور به ماشین حامل وی بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما

یکی دیگر از تربیت‌یافتگان مکتب خمینی کبیر (ره) به آرزوی دیرینه‌اش نائل گردید و به رفیقان شهیدش پیوست. سپهبد شهید قاسم سلیمانی پس از سال‌ها جهاد فی سبیل الله و در مواجهه با طواغیت زمان به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسید تا ثابت شود سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست.

شیطان بزرگ بار دیگر دشمنی و کینه خود با نظام اسلامی را بر همگان عیان ساخت تا حجت بر معدود فریب خوردگان داخلی که خواب مذاکره با آمریکا را می‌دیدند تمام شده و بیدار شوند.

خون این شهید سرافراز برکات زیادی برای درخت انقلاب اسلامی خواهد داشت، که از آن جمله می‌توان به اتحاد داخلی در مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد.

سیدالشهدای جبهه مقاومت خون خواهان بسیاری در سراسر جهان دارد و یانکی‌های منفور به پهنای کره خاکی هزینه این حماقت خود را پرداخت خواهند نمود.

سردار سلیمانی عزیز از میان ما رفت لکن خط فکری او از بین نخواهد رفت و هزاران شاگرد او راهش را ادامه خواهند داد و انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است.

شبکه ملی ایثارگران شهادت فرمانده دلها حاج قاسم عزیز، همراهان شهیدش و به ویژه مبارز نستوه ابومهدی المهندس فرمانده دلاور حشد الشعبی عراق را به پیشگاه حضرت ولی عصر عج و رهبری معظم انقلاب همچنین ملت‌های شریف ایران و عراق و خانواده‌های این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال در خواست علو درجات برای شهدای عزیز این حادثه تروریستی را دارد.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها