مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع):

شهادت سپهبد سلیمانی ثابت کرد مذاکره با غرب راه حل نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: متاسفانه عده‌ای می‌گفتند مذاکره با غرب راه‌حل است، اما شهادت سردار سلیمانی به همه استدلالات آنها خط بطلان کشید و اکنون کسی نمی‌تواند با هر استدلالی بگوید راه حل کشور مذاکره با غرب است.
کد خبر: ۳۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 04January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، امروز حجت‌الاسلام «حسین علیی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در مراسم یادبود شهادت سردار قاسم سلیمانی در سپاه انصارالحسین (ع) ضمن تسلیت شهادت این فرمانده شجاع اظهار داشت: روز گذشته سخت‌ترین روزی بود که بر ما گذشت، روزی که مالک اشتر زمانمان از بین ما پر کشید و رفت.

علیی ادامه داد: روزی در مجمع فرماندهان بودیم و سردار سلیمانی شروع به سخنرانی کرد در آن مقطع اولین دغدغه شهید معیشت پاسداران بود، شخصیتی که در برابر دشمن بی‌مهابا و شجاع بود اما در برابر یک فرزند شهید متواضع و فروتن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وقتی دین خدا نیاز به یاری و احیا داشته باشد باید خونی در پیکره دین تزریق شود که این خون، خون خداست افزود: وقتی دین خدا و حمکت خدا اقتضا می‌کند، حیات طیبه‌ای در دین ایجاد شود، می‌بینیم اولیای خدا به شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به شهادت امام حسین (ع) بیان داشت: در سال 61 هجری نیز هنگامی که هیچ سنتی از رسول‌الله باقی نمانده بود، خون امام حسین (ع) اسلام را آبیاری کرد.

علیی با تأکید بر اینکه این شهادت‌ها تزریق خون به پیکره دین خداست افزود: در دنیای امروز نیز بعد از فتنه‌هایی که رخ داد به ویژه فتنه سال 98 که بنا بود استحاله نظام در آن صورت گیرد و دشمن تمام قد آمد، پیچیدگی فتنه 98 طوری بود که حتی برخی از خودی‌ها نیز مردود شدند اما خون شهید سلیمانی باعث شد این تردیدها را از دل‌ها بزداید.

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب احیای دل‌ها دانست و گفت: روز گذشته فوج عظیمی از مردم به خیابان‌ها آمده و ندای مرگ بر آمریکا سر دادند که اینها به برکت سردار شهید است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: متاسفانه یک تفکر مدتی بود ایجاد شده بود که البته پیشینه‌ای هم داشت مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گفتند مذاکره با غرب راه‌ حل است، اما شهادت سردار سلیمانی به همه استدلالات آنها خط بطلان کشید و اکنون کسی نمی‌تواند با هر استدلالی بگوید راه حل کشور مذاکره با غرب است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی امروز حرف از مذاکره بزند، مشخص است که دشمن را نشناخته است اما باید بدانیم دشمن آن چیزی که به زبان می‌آورد با آنچه در عمل دارد، بسیار فرق دارد.

علیی با بیان اینکه توکل بر خدای متعال مهر این شهید را بر دلها حاکم کرده بود افزود: شهادت سردار سلیمانی همچون سیدالشهدا(ع) در غربت صورت گرفت.

این مسئول متذکر شد: سید‌حسن نصرالله، لقب سیدالشهدای شهدای مقاومت را به سردار سلیمانی داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها