در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین مطرح شد؛

انتقام، وعدۀ خداوند است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در بیانیه‌ای ضمن تسلیت ضایعه جانگداز سردار شهید سلیمانی آورد: بی‌تردید امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده و آمریکا و اسرائیل جنایتکار که دستشان به خون زنان و کودکان مسلمان جهان آلوده است با به شهادت رساندن سردار محبوب جهان اسلام باید بدانند دوران بزن در رو تمام شده است و دیگر خواب آرام به چشمان خود نخواهند دید به راستی که انتقام، وعدۀ خداوند است.
کد خبر: ۳۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با صدور بیانیه‌ای این ضایعه جانگداز را تسلیت گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/ ٢٣)

شهادت، عشق وصال به محبوب در زیباترین شکل است که تنها نصیب بهترین های روزگار می شود و براستی چه کسی بهتر از حاج قاسم سلیمانی که برازنده شهادت بود.

این مجاهد نستوه سالها عمر با برکت خویش را وقف مبارزه با شقی ترین افراد زمانه در جبهه های حق علیه باطل کرده است.

بی تردید امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده و آمریکا و اسرائیل جنایتکار که دستشان به خون زنان و کودکان مسلمان جهان آلوده است با به شهادت رساندن سردار محبوب جهان اسلام باید بدانند دوران بزن در رو تمام شده است و دیگر خواب آرام به چشمان خود نخواهند دید به راستی که انتقام، وعدۀ خداوند است.

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین ضمن اعلام انزجار از اقدام بزدلانه آمریکا، عروج سردار دلها قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگوار ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت می گوید.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار