سردار تولایی:

«ولایت‌مداری» حاج قاسم را محبوب دل‌ها کرد

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم در مقابل رهبر معظم انقلاب همچون یک سرباز سر به زیر و آرام و مطیع محض ولایت فقیه بود و همین ولایت‌مداری حاج قاسم را محبوب دل‌ها کرد.
کد خبر: ۳۷۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 04January 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمد تولایی مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نمود بارز «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» بود.

وی افزود: حاج قاسم هم در جبهه دفاع مقدس و هم پس از آن یک فرمانده شجاع، دلیر و مبتکر و قاطع بود که دشمن را مستأصل کرده بود. فرماندهان نظامی دشمن بار‌ها اعلام کرده بودند با وجود اینکه حاج قاسم دشمن ماست، اما سر تعظیم در مقابل قاطعیت او فرود می‌آوریم و حتی چند نفر از مقاماتشان هم پیام داده بودند علاقمند دیدار ایشان هستند.

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: قاطعیت، تدبیر نظامی و حکمت حاج قاسم حتی دشمن را به اقرار واداشته بود چه رسد به دوستان او، اما همین حاج قاسمِ دلیر و شجاع و قاطع در مقابل مادر و فرزند هدا آنچنان با محبت برخورد می‌کرد و فرزند شهدا را در آغوش می‌کشید و نوازش می‌کرد که نشان از مهربانی و رئوفیت او داشت.

وی در رابطه با تدبیر و حکمت حاج قاسم در نبرد با داعش و دست پرورده‌های تکفیری آمریکایی‌ها در منطقه گفت: حاج قاسم حمله به استراتژی دشمن را یعنی زمانی که آمریکا همه تدارکاتش از جمله محور غربی-عبری - عربی و داعش را طراحی کرده بود، هدفگذاری کرد.

سردار تولایی یادآور شد: زمانی که آمریکایی‌ها اصرار داشتند بوکمال و سوریه را محل امنی برای تروریست‌ها قرار دهند و حتی پیام دادند که این منطقه خط قرمز ماست، اما حاج قاسم برای بستن این پرونده به این مناطق حمله کرد و علاوه براین، زمانی که آمریکایی‌ها تأکید داشتند مجاهدان عراقی نباید وارد موصل شوند، اما حاج قاسم محاصره و بیرون کردن تروریست‌ها از این منطقه را دنبال کرد.

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران اضافه کرد: در زمانی که دشمن قصد داشت تا حشد الشعبی را به عنوان گروهی شیعی و خارج از قواعد جمعیتی عراق نشان دهد و به تعبیری جنگ شیعه و سنی را درون عراق راه بیاندازند، حاج قاسم حشد الشعبی را به اهل سنت و مسیحیان و ایزدی‌ها تعمیم داد و یک نگاه ملی را در حشد الشعبی ایجاد کرد که این‌ها همگی نشانه تدبیر و حکمت و بینش عمیق و راهبردی حاج قاسم در سوریه و عراق هستند.

سردار تولایی ولایت‌مداری محض حاج قاسم سلیمانی را از دیگر ویژگی‌های بارز او برشمرد و گفت: اسم حاج قاسم پیکره دشمن را می‌لرزاند و لرزه به جان مقامات دشمن در کشور‌های مختلف می‌انداخت، اما همین حاج قاسم زمانیکه در مقابل حضرت امام خامنه‌ای قرار می‌گرفت همچون یک سرباز سر به زیر و آرام و مطیع محض ولایت فقیه بود و همین ولایت مداری حاج قاسم را محبوب دل‌ها کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار