بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

جهان از حاج قاسم به نیکی یاد خواهد کرد/ سرزمین اسلامی باید از لوث وجود تروریست‌های آمریکایی پاک شود

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی آمده است: ملت ایران دوشادوش ملت بیدار عراق مرگ بر آمریکاگویان خواستار پاک شدن سرزمین اسلامی از لوث وجود نیروهای آمریکایی تروریست و قانون شکنند.
کد خبر: ۳۷۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 04January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آدربایجان‌شرقی درپی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای متجاوز آمریکایی در خاک عراق، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای این واقعه را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله قاصم‌ الجبارین

خبر شهادت سپهبد رشید اسلام، مالک اشتر زمان و سرباز مطیع ولایت حاج قاسم سلیمانی قلب ملت ایران و تمامی انسان‌های آزاده را در سرتاسر جهان به درد آورد و بار دیگر مسلمین و استکبارستیزان را گردهم آورد تا فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند.

سپهبد پاسدار، شهید قاسم سلیمانی عمر پر برکت خود را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرامین رهبر معظم انقلاب نهاد و در طول ۸ سال دفاع مقدس و وقایع بعد آن، سربازی شجاع، مومن و صادق برای امام خامنه‌ای مدظلله‌العالی بود.

خدمات سپهبد سلیمانی برای ملت ایران و فداکاری‌های او در دفاع مقدس و جبهه‌ی مقاومت اسلامی به‌ویژه مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق از یادها فراموش نمی‌شود و جهان اسلام همواره از حاج قاسم به نیکی یاد خواهد کرد.

سپهبد قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به جمع یاران شهیدش پیوست، حال سربازان این فرمانده در ادامه راهی که ایشان با زحمات شبانه‌روزی ترسیم کردند، استوارند و نه‌تنها جبهه‌ی مقاومت اسلامی را مقاوم‌تر از قبل می‌سازند بلکه تحت تدابیر و فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظلله‌العالی انتقام سختی از عاملان این جنایت ننگین می‌گیرند. ملت ایران دوشادوش ملت بیدار عراق مرگ بر آمریکاگویان خواستار پاک شدن سرزمین اسلامی از لوث وجود نیروهای آمریکایی تروریست و قانون شکنند و در کنار این مطالبه، خونِ شهیدان خود را نیز بی‌پاسخ نمی‌گذارند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به محضر آقا امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت و امت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای نشر آرمان‌های ایشان در بسترهای لازم به کار می‌گیرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار