سردار شریف خبر داد؛

پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی در اهواز تشییع می‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی به درخواست مردم استان خوزستان فردا در اهواز تشییع می‌شود.
کد خبر: ۳۷۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 04January 2020

پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی فردا در اهواز تشییع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری در خصوص برنامه‌هایی که جهت تشییع و وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تمهید شده است، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، مردم و عشایر استان خوزستان به جهت سابقه حضور سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در دوران دفاع مقدس خواستار تشییع پیکر مطهر ایشان در این استان شدند و فرمانده کل سپاه پاسداران نیز مجوز لازم را جهت برگزاری مراسم تشییع دادند.

وی افزود: این مراسم فردا ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در اهواز برگزار می‌شود و پس از آن پیکر مطهر این شهید والامقام در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ به مشهد مقدس منتقل خواهد شد، که جزئیات این مراسم نیز توسط فرمانده سپاه در استان رضوی اعلام خواهد شد. 

سخنگوی سپاه پاسداران در خصوص برگزاری مراسم تشییع در تهران، گفت: پس از اتمام مراسم در مشهد مقدس، یکشنبه بعدازظهر پیکر ایشان به تهران منتقل می‌شود و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر و نماز بر پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع می‌شود.

سردار شریف در خصوص برگزاری مراسم تشییع در استان قم گفت: پس از برگزاری مراسم تشییع در تهران، مراسم کوتاهی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در حرم حضرت معصومه برگزار خواند شد، سپس پیکر مطهر شهید به کرمان انتقال می‌یابد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سپاه و همه نهاد‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و نهایت تلاششان این است که حداکثر کاری را که می‌توانند برای ادای حق سردار شهید قاسم سلیمانی انجام دهند، گفت: حضور میلیونی مردم ما در این مراسم پیام خاصی را برای حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار