حجت‌الاسلام موسوی لارگانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقام سنگین از عاملان شهادت سردار سلیمانی تسلی دل داغداران است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: داغ سردار سلیمانی هیچ‌گاه از دل امت اسلامی پاک نخواهد شد، اما انتقام سنگینی که از عاملان این فاجعه بزرگ گرفته می‌شود، منجر به تسلی دل داغداران خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰ - 05January 2020

///حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، ضمن محکومیت اقدام وقیحانه و جنایتکارانه تروریست‌های متوحش آمریکایی در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه، اظهار داشت: شهادت آرزوی بزرگ و دیرینه‌ی حاج قاسم سلیمانی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود که ایشان بر دل داشت؛ لذا با وقوع چنین جنایتی از سوی سران آمریکایی، حاج قاسم سلیمانی به مهم‌ترین خواسته‌اش رسید، اما تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان داغدار شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی منجر به خشنودی روح بلند ایشان شد، افزود: نه تنها مردم ایران،‌ بلکه امت اسلامی در سراسر جهان با شنیدن چنین خبر ناگواری با اتحاد و اقتداری گسترده‌تر، یر نابودی نظام سلطه مصمم‌تر شدند؛ حاج قاسم سلیمانی متعلق به ملت و کشور ایران نبود؛ ایشان در هر کشوری که مظلوم مورد هجمه و ظلمِ ظالمان قرار می‌گرفت، با تمام وجود پای کار بود و به چیزی جز نابودی استکبار جهانی فکر و توجه نمی‌کرد؛ مصداق بارز این امر نقش مهم حاج قاسم در شکست داعش در عراق و سوریه بود.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی در نابودی جریان تروریستی تکفیری داعش در منطقه چنان جهادی وارد عرصه شده بود، که سران آمریکا، صهیونیست و آل سعود کلافه و سردرگم شده بودند، تصریح کرد: از شجاعت و عزت حاج قاسم سلیمانی همین بس که استکبار جهانی از ایشان به عنوان اولین مبارز در خط مقابله با تروریست در منطقه یاد می‌کردند؛ اما دولتمردان آمریکایی با این اقدام وقیحانه‌شان به دنیا نشان دادند که شقی‌ترین و احمق‌ترین افراد هستند؛ چراکه بر این باور کاذب مصمم و استوارند که با شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت و اسطوره‌های ملی، راه مقاومت در برابر نظام سلطه بسته خواهد شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک شخص و یک فرمانده نظامی نبود، بلکه یک تفکر بود، گفت: تصمیم به ترور حاج قاسم سلیمانی این سردار سرافراز اسلام که هم در داخل کشورمان، هم در منطقه و حتی در فرامنطقه محبوبیت گسترده‌ای دارد، نشان می‌دهد که کارشناسان و مشاوران رئیس جمهور آمریکا ناقص‌العقل بوده و با اقدامات بی‌بخردانه‌شان تیشه بر ریشه حکومت فاسد این کشور زدند؛ چراکه با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و دلاورمردانی از این جنس، نه تنها اراده و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت سست و بی‌انگیزه نمی‌شود،‌ بلکه منجر به رویش حاج قاسم سلیمانی‌ها در جهان می‌شود؛ همین امر منجر به فروپاشی پایه‌های سست حکومت‌های فاسد و فاسق مثلث غربی، عربی و عربی خواهد شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوج محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در کشور و به خصوص در میان نسل جوان، گفت: در این ایام وقتی که با برخی مردم در خصوص خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی هم کلام می‌شوم، آنها ازعان دارند که شنیدن خبر شهادت حاج قاسم به اندازه‌ای برایشان سخت، سنگین و تلخ است که گویا خبر درگذشت پدرشان را دریافت کرده‌اند.

این مقام مسوول با بیان اینکه کینه‌ورزی سران آمریکایی نسبت به حاج قاسم سلیمانی به واسطه مجاهدت‌های ایشان در منطقه در جهت نابودی جریان تکفیری داعش به اوج خود رسید، گفت: شخصیت کاریزماتیک حاج قاسم بر سیاستمداران و فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت باعث شکست داعش شد. با شکست داعش در منطقه و عقب‌نشینی این گروه تروریستی، ملت‌های منطقه متوجه بزرگی و تاثیر مثبت این سردار بزرگ بر امنیت منطقه شدند و همه اینها باعث شد که سردار سلیمانی محبوب ملت‌های منطقه شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سران و نظامیان آمریکایی نه تنها در کشورشان بلکه در هر کشوری که در آنجا دارای پایگاه نظامی هستند، رنگ آسایش و آرامش را نخواهند دید، گفت: دولتمردان آمریکایی یقین داشته باشند که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی چنان سنگین خواهد بود، که آنها از کرده‌شان پشیمان شده و آرزوی مرگ کنند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه اقدام وقیحانه دولتمردان آمریکایی باید برخی مسوولان غربگرا را به فهم، شعور سیاسی و بصیرت رسانده باشد که دیگر تحت هیچ شرایطی سنگ دشمنان قسم خورده ملت و کشورمان را به سینه نزنند، گفت: هرگونه عقب نشینی در برابر جنایت آمریکا علیه سردار سلیمانی مشت محکمی به اعتبار ملت ایران است و شهادت حاج قاسم نیز ناشی از برخی عقب نشینی‌ها بوده است. اگر محکم‌تر می‌ایستادیم آمریکا هیچ وقت جرأت نمی‌کرد این ترور را انجام دهد.

حجت‌الاسلام لارگانی گفت: داغ سردار سلیمانی هیچ‌گاه از دل امت اسلامی پاک نخواهد شد، اما انتقام سنگینی که از عاملان این فاجعه بزرگ گرفته می‌شود، منجر به تسلی دل داغداران خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار