طی یک فراخوان اعلام شد؛

پاسخ به پیام حضرت امام خامنه‌ای در رابطه با شهادت سپهبد سلیمانی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پاسخ ملت ایران به پیام تسلیت ایشان برای شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ - 04January 2020

شهادت سپهبد سلیمانی؛ پاسخ خود را به پیام امام خامنه‌ای بنویسیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی آسمانی‌ شدن سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت امام خامنه‌ای پیامی «خطاب به ملت عزیز ایران» صادر کردند. پاسخ شما به پیام ایشان چیست؟

از اولین ساعات روز جمعه و با انتشار خبر شهادت سپهبد سلیمانی جمع کثیری از مردم قدرشناس کشورمان از طرق مختلف، درصدد ارسال پیام خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این واقعه بودند. به همین منظور پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اقدام به راه‌اندازی درگاهی برای ارسال پیام‌های شما مخاطبان گرامی کرده است.

شما هم می‌توانید با مراجعه به نشانی farsi.khamenei.ir/shahid-soleymani پیام خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهادت این شهید والامقام به صورت متن و فیلم ارسال کنید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

هم‌چنین شما مخاطبین عزیز می‌توانید پیام‌های خود را خطاب به رهبر انقلاب با هشتگ #سلیمانی_آسمانی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

انتهای پیام/ 151

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار