انتقام سخت/ فرزند شهید لک‌زایی:

علم حاج قاسم به دست جوانان امت اسلامی برافراشته خواهد ماند

فرزند یکی از شهدای همرزم حاج قاسم سلیمانی نوشت: پرچمی که در دستان او بود با شهادتش بر زمین نخواهد افتاد بلکه بر دستان جوانانی از امت اسلامی برافراشته خواهد ماند.
کد خبر: ۳۷۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۹ - 06January 2020

علم حاج قاسم به دست جوانان امت اسلامی برافراشته خواهد ماندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فرزند سردار شهید حبیب لک‌زایی در یادداشتی به مناسبت درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت: «خبر تکان دهنده بود، حاج قاسم رفت و به رفقای شهیدش پیوست، همچون سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی و سردار شهید حاج حبیب لک زایی. او را در صحنه‌های مختلف دیده بودم، با دیدن او به یاد مقاومت، ایثار و فداکاری می‌افتادم، با دیدن او به یاد همه مظلومان عالم می‌افتادم چراکه در کنار مظلومان عالم بود و قلبش برای آن‌ها می‌تپید.

حاج قاسم آرزو داشت روزی برسد تا رژیم جعلی صهیونیستی همانطور که امام خمینی (ره) بشارت داده‌اند و آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بشارت داده از روی صفحه روزگار محو شود و بر صحنه روزگار نباشد.

او در کنار فلسطینیان بود، در کنار مردم مظلوم لبنان بود، همانطور که به حزب الله شیعه کمک می‌کرد به حماس سنی هم کمک کرد. در کنار مردم مظلوم سوریه بود، در دفاع از حرم حضور داشت و انگیزه‌های الهی‌اش توانست حیدریون، زینبیون و علویون را از کشورهای مختلف در دفاع از حرم دعوت کند و آن‌ها را متحد سازد.

جوانان افغانستان، جوانان پاکستان، جوانان عراق، جوانان لبنانی و جوانان بسیاری از کشورها هم آرزو داشتند در کنارش باشند. او در کنار جوانان حشد الشعبی عراق قرار گرفت، به آنها کمک کرد تا بتوانند بر تروریست‌هایی که زاده رژیم تروریست دولتی آمریکا بودند پیروز شوند.

حاج قاسم یادآور پیروزی مردم مظلوم عراق در برابر داعش است او ما را به یاد مردم سوریه می‌اندازد که توانستند در برابر تروریست‌های چند ملیتی که سوریه را نشانه گرفته بودند پیروز شوند، او ما را به یاد یمنی‌های مظلوم می‌اندازد او یادآور خانواده شهداست، یاداور آن طفلی است که در هنگام نماز گل می‌دهد و او را جانشین و جایگزین پدر شهید خود می‌داند. یادآور فاطمیه است، یادآور یک نوجوان روستایی است که برای دفاع از مملکت خود در دفاع هشت ساله خوش درخشید و در دفاع مقدس صحنه های مختلی از حماسه، جهاد و مقاومت را خلق کرد.

خون او مساوی است با مبارزه، مقاومت، ایثار و جان فشانی است در صحنه‌ای به مقیاس جهان او.

حاج قاسم سلیمانی نه تنها عنصری از جریان مقاومت در منطقه بلکه فرماندهی از فرماندهانی است که در برابر آمریکای سلطه‌گر ایستاد. او برای تحقق فرامین امام به دنبال آن بود تا سلطه گران بساط ظلم خود را جمع کنند و محو شوند. خون او و ابومهدی المهندس نوید چنین روزی را می‌دهد که شهادتش باعث بیداری بیشتر مردم جهان شود. باعث بیداری ملت ایران، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و یمن شود و این بیداری است که بساط سلطه را از منطقه ما برخواهد چید.

خون او ملت‌های اسلامی را از تفرقه خارج و ما را به تمدن نوین اسلامی نزدیک می‌کند. پرچمی که در دستان او بود با شهادتش بر زمین نخواهد افتاد بلکه بر دستان جوانانی از امت اسلامی برافراشته خواهد ماند. خون این شهید ما را به یاد تمامی جریانات تاریخی حق برابر باطل می‌اندازد و باعث پیروزی و زوال باطل می‌شود، در ادامه خون شهیدان کربلا، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس هشت ساله، دفاع از حرم و مقابله با تروریست باعث رونق بیشتر جبهه حق خواهد شد.

شهید قاسم سلیمانی الگویی بود که از خانواده‌اش گذشت تا امت اسلامی سرافراز باقی بماند، به یاد دارم گاهی در جلسات روضه او در کرمان شرکت می‌‎کردم و فرزندان شهدا را می‌دیدم که از او مطالبه عکس یادگاری می‌کنند. اخلاص، ایثار، شجاعت، ازخودگذشتگی، حق طلبی، عدالت گستری، ولایت‌پذیری، سربازی که ویژگی‌های انسان کامل است در او بود.

آنچه امروز بر عهده ما قرار دارد این است که او را به عنوان یک الگو درعرصه مقاومت به همه جوانان معرفی کنیم و پیگیر اهدافی باشیم که به خاطر آنها به شهادت رسید.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار