امام جمعه پلدختر:

شهادت سپهبد «سلیمانی» دنیا را تکان داد

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» گفت: سپهبد «قاسم سلیمانی» به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و امروز با عزتی که خدا به او داد، شهادتش دنیا را تکان داد.
کد خبر: ۳۷۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» امروز در مراسم بزرگداشت  شهادت سردار سپهبد «سلیمانی» در مسجد جامع پلدختر اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی که در طول بیش از چهار دهه صادقانه به عهد خود با خداوند متعال وفا کرد و به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و امروز با عزتی که خدا به او داد، شهادتش دنیا را تکان داد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه خون شهید سلیمانی جریان ساز و موجب بیداری اسلامی است، گفت: بسیاری از کشورها از جمله مردم  آمریکا علیه این جنایت دست به تظاهرات زدند و تروریست بودن آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنیا ثابت شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت بود افزود: تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش که از رسانه ها منعکس شد روی دستان مردم عراق دیدنی و تماشایی بود.

موسوی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی چهره کریه آمریکا را به عنوان تروریست واقعی بیش از پیش نمایان کرد؛ یادآور شد: امروز مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه ترامپ منتظر پاسخ سخت جبهه مقاومت باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتصاب سردار قاآنی چهره‌ای که سال‌ها دست او در دست حاج قاسم بوده، ساعاتی پس از شهادت سردار دلها به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه، ملت ایران را امیدوار کرد زیرا سردار قاآنی با اقتدار آمریکایی‌ها را بی‌اعتبار خواهد کرد.

امام جمعه پلدختر متذکر شد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی مجاهدی جامع و دارای شخصیتی چند بعدی در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار