بیانیه مجمع نخبگان ایران در رثای سردار ایران زمین

در پی ترور ناجوانمردانه سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی و برخی از اعضای جبهه مقاومت اسلامی حشد الشعبی، مجمع نخبگان ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این جنایت شنیع استکبار جهانی از عموم مردم بخصوص نخبگان و دانشگاهیان برای تشییع باشکوه سردار صلح طلب و مدافع صلح و دوستی در جهان دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 05January 2020

بیانیه مجمع نخبگان ایران در رثای سردار ایران زمینبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پی ترور ناجوانمردانه سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی و برخی از اعضای جبهه مقاومت اسلامی حشدالشعبی، مجمع نخبگان ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این جنایت شنیع استکبار جهانی از عموم مردم بخصوص نخبگان و دانشگاهیان برای تشییع باشکوه سردار صلح طلب و مدافع صلح و دوستی در جهان دعوت کرد. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« باسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر جانگداز شهادت سردار سرآمد و نخبه عرصه‌های تدبیر نظامی و امنیتی ایران‌زمین و همراه و ملجأ رهروان مقاومت در اقصی نقاط جهان، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، ثلمه‌ای بزرگ برای جامعه نخبگان و سرآمدان و عموم مردم سرافراز ایران اسلامی است.

مجمع نخبگان ایران، بدینوسیله ترور جنایتکارانه فرمانده نظامی بزرگ کشور و همراهان شهید او به‌ویژه سردار شهید ابومهدی مهندس، جانشین نیروی های حشدالشعبی عراق را که نشانه بارز دیگری از توحش مدعیان مدیریت جهانی و در رأس آنها آمریکاست، محکوم نموده و اطمینان دارد که راه آن شهیدان والامقام، با توان و انگیزه بیشتر و با حضور نخبگان و سرآمدان و فرهیختگان کشور به عرصه‌های گوناگون رشد و بالندگی کشور ادامه خواهد یافت.

بی‌شک همه مردم ایران به ویژه انبوه جوانان نخبه و سرآمد کشور، همچون رودهای خروشان عزت و تلاش و پشتکار، به اقیانوس بی‌انتهای پیشرفت و اقتدار پایدار کشور اضافه خواهند شد و این چرخه‌ی تاریخ‌ساز، هیچگاه از حرکت باز نخواهد ایستاد و انتقام سختی از عاملان و بانیان و آسیب‌زنندگان به کشور گرفته خواهد شد انشاءالله.

مجمع نخبگان ایران، بدینوسیله از آحاد مردم شریف و غیور ایران، نخبگان، سرآمدان، دانشمندان، اعضاء هیأت علمی دانشگاهها، دانشجویان و کلیه جهادگران عرصه علم و دانش دعوت می‌کند به پاس عظمت نابغه نظامی کشور و فرمانده صلح‌دوست مقاومت، در مراسم تشییع پیکر پاک او و همرزمان شهیدش، حضور به هم رسانند.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها