پیام سرلشکر باقری به خانواده شهید قاسم سلیمانی؛

راه سپهبد شهید سلیمانی توسط سربازان ولایت با قدرت ادامه خواهد یافت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به خانواده این شهید عزیز تأکید کرد: راه و رسالت خطیر آن شهید والامقام توسط سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با قدرت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۳۷۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ - 05January 2020

باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه را به خانواده این شهید سرافراز تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (احزاب/۲۳)

خانواده معظم و معزز شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سلام علیکم؛

خداوند سبحان شهادت را بالاترین و اعلی‌ترین مقام و درجه رفیع برای مردان نیک‌سیرت و مجاهدان فی‌ سبیل‌الله قرار داده است؛ چرا که این مقام موهبتی است که جز به زاهدانِ شب و پارسایان و جان‌برکفان حریم حضرت دوست تعلق نمی‌گیرد.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انسان آزاده و وارسته‌ای بود که دوران زندگی سراسر پر افتخار و ارزشمند خود را وقف اسلام و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم منطقه و خدمت خالصانه به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی نمود. آن شهید عزیز و سعید از عاشقان و دلباختگان حضرات معصومین (ع) به‌ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود که با پیروی از مکتب نورانی اهل بیت (ع) در نبرد با دشمنان اسلام و تروریست‌های تکفیری و کج‌اندیشان مذهبی منطقه، همواره به عنوان سرباز صدیق، ولایتمدار و وفادار مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در صف اول مبارزه و ایستادگی در برابر آمریکا و دست‌نشانده‌های منطقه‌ای بود.

اینجانب شهادت سرافرازانه و عروج با عزت آن عزیز سفر کرده را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و شما خانواده گرامی و وابستگان این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و به شما و ملت سرافراز ایران اسلامی اطمینان می‌دهیم که راه و رسالت خطیر آن شهید والامقام توسط سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت ادامه خواهد یافت و پرچم غیرت، عزت و آزادگی حاج قاسم سلیمانی هرگز بر زمین نخواهد افتاد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها