حجت‌­الاسلام مروی در مراسم وداع با پیکر شهدای جبهه مقاومت:

خروش ملت ایران اسلامی از برکات خون شهدای جبهه مقاومت است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم ایران اسلامی به برکت خون سردار شهید «سلیمانی» و هم­رزمان شهیدش به خروش آمد.
کد خبر: ۳۷۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ - 05January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، حجت‌­الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و دیگر هم­رزمان شهیدیشان که شامگاه یکشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تشکر از خانواده سردار شهید «قاسم سلیمانی» که این فرصت را به مردم مشهدالرضا دادند تا با این فرمانده جبهه مقاومت وداع کنند، اظهار داشت: رئیس‌جمهور ابله آمریکا باید جمعیتی را که در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی شرکت کردند را ببیند. او حقیرتر از آن است که با یک ملت انقلابی، مؤمن و ایثارگر دربیفتید.

وی افزود: ترامپ با جنایتی که در ترور فرماندهان جبهه مقاومت مرتکب شد خود را در باتلاق بزرگی قرار داد که امیدواریم شاهد غرق شدن او در این باتلاق باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی به برکت خون این شهدای عالی‌مقام به خروش آمد. قطره‌قطره خون این شهدا روح امید و حیات را در کالبد جامعه دمید.

وی در پایان گفت: ما با شهید سردار «سلیمانی» و «المهندس» و هم‌رزمانشان پیمان می­‌بندیم که تاآخرین‌نفس و آخرین نفر راه نورانی آن‌ها را ادامه دهیم.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا زینب» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» پیکر سرداران جبهه مقاومت را تا روضه منور بدرقه کردند.

پیکر مطهر این شهدا بعد از طواف در حرم حضرت رضا (ع) به تهران انتقال داده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها