مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

سربازان ولایت انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت / امنیت منطقه مدیون سپهبد شهید «سلیمانی» است

سردار «عبدالله ملکی» با بیان اینکه دشمنان پس از اقدام تروریستی بامداد جمعه سیزدهم دی  پیام‌ می‌فرستند که غلط کردیم، گفت: مردم شعار انتقام، انتقام سر می‌دهند و سپاه و نیروهای مسلح که سربازان مقام معظم رهبری هستند با درایت، تدبیر، صبر و پشتوانه مردم بابصیرت و عنایت خود شهدا پاسخ‌شان را می‌دهیم.
کد خبر: ۳۷۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ - 05January 2020

سربازان ولایت انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت / امنیت منطقه مدیون سپهبد شهید «سلیمانی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در منطقه پهناب جویبار برگزار شد، با محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن این مجاهد بزرگ اسلام، اظهار داشت: حاج قاسم داعش و جنایتکاران را به سیاه چال‌های سرد تاریخ انداخت و دشمن را که قصد تفرقه بین مردم کاظمین، نجف و کربلا داشتند، متحد کردند.

وی افزود: دشمن در شبکه‌های مجازی به جوانان عراقی القا کرده بودند که ایران ادعا می‌کند من عراق را گرفتم، منافقین در آلبانی، وهابیت در عربستان، سلطنت طلب ها در کانادا و آمریکا کشورهای اروپایی و ماهواره‌های فارسی زبان به جوانان القاء کردند که به عراق و سوریه دست ایران است غافل از اینکه ایران با قدرت معنوی خود در منطقه حضور دارد.

این مسئول ادامه داد: سپاه قدس با قدرت معنوی خود در همه جا حضور دارد و این را خدا در قرآن به ما آموزش داد که به یاری مظلوم بشتابید و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پیروزی‌های زیادی برای مردم فلسطین و لبنان و یمن و ... در پی داشت.

وی با بیان اینکه حزب الله ساخته دست سپاه قدس است، گفت: سپاه قدس بچه شیعه‌های جنوب لبنان را طوری ساخت که قویترین ارتش دنیا نمی‌تواند با حزب الله مبارزه کند و ستاره درخشان مقاومت است در لبنان.

ملکی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه آموزش داد، سلاح داد و باز هم کمک‌شان می‌‌کنیم، افزود: سپاه قدس مثل شیر در برابر اسراییل و رژیم صهیونیستی ایستاده است و داعش که در غزه بین مردم اهل سنت اختلاف ایجاد کرده بود با ورود سپاه قدس حماس شکل گرفت و از میان آن عده ای را به سوریه اعزام کرد.

وی به نقش حاج قاسم در پیروزی‌های مردم کردستان عراق در مقابل داعش اشاره کرد و با بیان اینکه این سردار شهید با نیروی ایمان به خدا و مقاومت خود مردم منطقه اربیل را از دست داعش نجات داد، گفت: زمانی که داعش تا 25 کیلومتری بغداد آمده بود با کمک حاج قاسم و نیروهای سپاه قدس سرکوب شد.

ملکی با اشاره به اینکه این حماسه‌ها را باید به جوانان عراق منتقل کنیم که علیه ایران شعار ندهند، ادامه داد: باید به جوانان بگوییم که ما با شش هزار و 160 ساعت پرواز پهبادی داعش را سرنگون و نابود کردیم.

این مسئول با اشاره به ایجاد داعش توسط آمریکا، انگلیس، موساد و فرانسه است، عنوان کرد: داعش با جمعآوری ظرفیت‌های قرآنی بیش از 100 کشور مسمانان در سوریه و عراق آنها را برای جهاد علیه کفر آماده کرد و با القاء کردن دو نظریه اتحاد مقدس با هدف جهاد با مشرکین و کفار که برای خودشان بود و نظریه خشم که با ترس آرام آرام مقدسات را در ذهن‌شان القا کردند اما حاج قاسم این نظریات را شکست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه باید این حماسه‌ها را به جوانان عراق و سوریه بازگو کنیم که ما چه کردیم، عنوان کرد: همانگونه که نتوانستیم جنایت های منافقین را در دهه 60 به جوانان خومان بگوییم که اگر می‌گفتیم در قضیه بنزین نباید این اتفاقات رقم می‌خورد؛ ما حتی به جوان آملی خود نگفتیم هزار سنگر یعنی چه؟ به دانشجویان نگفتیم 16 آذر چه روزیه؟

وی با بیان اینکه این همه شهید دادیم و اگر شهدای مدافع حرم در سوریه حضور پیدا نمی‌کردند آرامش و امنیت نداشتیم، گفت: شهید شالیکار همه زندگی اش را گذاشت و رفت سوریه. حاج قاسم با دامادش در حلب می‌جنگید، شهید کابلی و پسرش با هم در سوریه می‌جنگیدند و شهدا کار خودشان را بلد هستند و محبوب دلها می‌شوند.

ملکی با بیان اینکه خدا شهدا را به زیبایی انتخاب می‌کند، افزود: ابومهدی المهندس را با چهار تا از یارانش و حاج قاسم و یارانش را با هم انتخاب کرد و آسمانی شدند.

وی افزود: حاج قاسم بعد از همه سختی‌ها در هشت سال دفاع مقدس، در مرزهای ایران و افغانستان، سیستان و بلوچستان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر جنگید و فرماندهی قدس  را به عهده گرفت و در عراق، یمن و سوریه جبهه مقاومت را فرماندهی کرد و اگر این شهید عزیز نبود ما اینجا آرامش نداشتیم که امنیت بالاترین سرمایه است و باید قدرش را بدانیم؛ شهدا همه سختی‌ها را زیبا می‌دیدند و همه چیز در راه خدا زیباست.

وی با بیان اینکه عاشورا دو صفحه سیاه و سفید داشت، گفت: در صفحه سیاه آن، بدبختی، گناه، ظلم، تاریکی حکومت می‌کرد و قهرمانان این صفحه فرزندان معاویه و عبیدالله و عمر بن سعد بودند که دنیا لعنت‌شان می‌کنند اما در صفحه سفیدی عاشورا که نورانی بود، عشق خدا و قرآن می‌درخشد و همه چیز برای خدا بود و قهرمانان این صفحه فرزندان مولا امیرالمومین بود.

ملکی با بیان اینکه ما هر چه داریم از فرهنگ عاشوراست، گفت: علما فرهنگ عاشورا را خوب برای ما روایت کردند و ما در هشت سال دفاع مقدس عاشورای نقلی را به عینی تبدیل کردیم و امروز یمن، عراق به پشتوانه خدا و نظام جمهوری اسلامی می‌جنگند.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از اقدام تروریستی بامداد جمعه سیزدهم دی پیام‌ می‌فرستند که غلط کردیم، گفت: مردم شعار انتقام، انتقام سر می‌دهند و سپاه و نیروهای مسلح که سربازان مقام معظم رهبری هستند با درایت و تدبیر و صبر و پشتوانه مردم بابصیرت و عنایت خود شهدا پاسخ‌شان را می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار