نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

جوانان باید خود را آماده مبارزه با آمریکا بکنند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: شما جوان‌ها باید خود را آماده مبارزه با آمریکا و وابستگان آنها بکنید.
کد خبر: ۳۷۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 06January 2020

جوانان باید خود را آماده مبارزه با آمریکا و وابستگان‌شان بکنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با فرماندهی  و کارکنان مرکز آموزش تخصصی شهید قاسمیان یگان‌های ویژه استان، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار «سلیمانی» و همرزمانش اظهار داشت: ویژگی سردار سلیمانی برای ما الگو هست و مربوط به شخص خاصی نیست.

وی مبارزه با اشرار و شیاطین را یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید کرد و گفت: سردار سلیمانی با فتنه داعش و النصره و صهیونیست‌ها جنگیده است.

محمدی لائینی خطاب به یگان‌های ویژه حاضر، گفت: شما هم جوانان ویژه هستید و باید خود را آماده مبارزه با جنود اشرار و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در داخل و در منطقه آماده کنید.

امام جمعه ساری ابراز داشت: ویژگی بعدی شهید سلیمانی این است که توسط بدترین و شقی‌ترین افراد به شهادت رسید.

وی ادامه داد: سرزمین ما پر از ترورهایی است که توسط منافقان و بعثی‌های عراق و وابستگان شیطان بزرگ صورت گرفته و بعد هم در منطقه داعش و طالبان و النصره را ایجاد کردند و ما در مقابل همه وحشیگری‌ها ایستاده‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار وقتی نتوانست با نوچه‌ها و وابسته‌ها جلوی عزت ایران را بگیرد خود وارد میدان شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما بدون شک انتقام سختی خواهیم گرفت، گفت: اما در مقابل اگر هر فردی از آنها را بکشیم حتی خود ترامپ را هم بکشیم نمی‌توان انتقام سردار سلیمانی را گرفت.

محمدی لائینی ادامه داد: تنها انتقام خروج کامل نیروهای شیطان بزرگ آمریکا است؛ همان مصوبی که مجلس پارلمان عراق انجام داد و باید ضمینه اخراج آمریکا از کل منطقه فراهم شود؛ بعضی از افراد هنوز هم دنبال مذاکره با آمریکا هستند و این‌گونه افراد حقیر هستند.

وی خطاب به جوانان عنوان کرد: شما جوان‌ها باید خود را آماده مبارزه با آمریکا و وابستگان آنها بکنید و خدا را شکر امروز با راهنمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر را به خوبی پیش می‌بریم و راه روشن است.

امام جمعه ساری متذکر شد: باید درس مبارزه با شیاطین و اشرار و اخلاص و ایثار و شهادت و شهادت طلبی را از سردار سلیمانی آموخت؛ او تمام معادلات نظامی و جنگی را در منطقه عوض کرد و بهم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار