استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آمریکا از پیکر سردار سلیمانی بیشتر از زنده او هراس دارد/ انتقام سختی در پیش است

«حسین کلانتری» گفت: یقیناً آمریکا از پیکر سردار شهید سلیمانی بیشتر از زنده او هراس دارد و اکنون گیج شده و نمی‌داند کِی، چگونه و از کجا ضربه خواهد خورد.
کد خبر: ۳۷۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ - 06January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه اسرائیل برای نابودی خود بعد از این حادثه لحظه‌شماری می‌کند، اظهار داشت: شهید سلیمانی یک شخصیت کاریزماتیک و یکی از برترین شخصیت‌های نظامی و امنیتی جهان بود که به پیروی از ولی فقیه، فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی اقدامات ارزشمندی در جبهه مقاومت انجام داد و توانسته بود همه قلب‌ها را تسخیر کند، افزود: یقیناً آمریکا از پیکر سردار سلیمانی بیشتر از زنده‌ی او هراس دارد  و اکنون گیج شده و نمی‌داند کِی، چگونه و از کجا ضربه خواهد خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سردار سلیمانی فاطمیون، زینبیون و رزمندگان بی‌شماری را برای جبهه مقاومت تربیت کرد، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب و سید محور مقاومت، سید حسن نصرالله اعلام کرده است، انتقام سختی در پیش خواهد بود.

کلانتری با اشاره به وحدت و انسجام ایجاد شده در کشور، گفت: امروز همه نظام به صورت متحد و یک‌صدا پشت سر رهبر معظم انقلاب حضور دارند و پرچم مبارزه با استکبار همچنان با اقتدار برافراشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار