انتقام سخت/ اجتماع سلیمانی‌های هرمزگان؛

سردار سرخیلی: دستمان روی ماشه است

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: برای گرفتن انتقام خون حاج قاسم سلیمانی، دست‌مان روی ماشه آماده فرود آوردن انتقام سخت است.
کد خبر: ۳۷۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 06January 2020

اجتماع سلیمانی‌های هرمزگان/ سردار سرخیلی: دستمان روی ماشه استبه گزارش دفاع‌پرس از بندرعباس، سردار «حمید سرخیلی» فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه عصر امروز در اجتماع عظیم سوگواران شهادت سپهبد سلیمانی در ساحل بندرعباس اظهار داشت: وعده خداوند در غلبه حق بر باطل نزدیک است و شهادت حاج قاسم سلیمانی حیات دوباره‌ای به اسلام و انقلاب اسلامی ما داد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در ۲۴ سالگی به فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله رسید و از آن روز تا پایان جنگ و همین‌طور به مدت ۳۲ سال پس از جنگ نیز در میدان ایستادگی و مقاومت با صلابت حضور داشت، افزود: این شهید در ایجاد امنیت پایدار در جنوب کشور و در زمانی که اشرار در استان کرمان، امنیت مردم را سلب کرده بودند، نیز نقشی اساسی ایفا کرد و وجود او منشأ خیرات بزرگی برای نظام، انقلاب و ملت ایران و ملت‌های منطقه بود.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه از رشادت‌های سردار سلیمانی به‌عنوان الگویی بزرگ برای اقتدار در کشور یاد و بیان کرد: امروز دل‌های همه ما در فقدان این فرمانده رشید خون است؛ اما بدانید که خط سرخ شهادت با خون حاج قاسم عظمت بیشتر و بیشتری یافته است.

سردار سرخیلی با اشاره به وحشت و جنون آمریکایی‌ها پس از ترور حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: خدا در کمین همه این جنایت‌کاران نشسته است و انتقام سختی در کمین است و خون هیچ شهیدی بیهوده نخواهد شد.

وی با اشاره به فاصله گرفتن هزار کیلومتری ناوگان و نیروهای آمریکا از تیررس رزمندگان ایرانی در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، خطاب به مقامات آمریکایی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای شما در عراق و دیگر بلاد اسلامی در تیررس ما هستند و ما دست‌تان را برای همیشه از این منطقه قطع خواهیم کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خیل جمعیت عظیم حاضر در مراسم بندرعباس، تاکید کرد: ما سپزپوشان ملت ایران آماده و دست به ماشه منتظر یک امر و اشاره از سوی رهبر معظم انقلاب هستیم تا بساط دشمنان را برای همیشه برچینیم و انتقام سخت خودمان را بر دشمنان فرود آوریم.

بنا بر این گزارش، هزاران نفر از مردم بندرعباس عصر امروز با حضور در مراسم بزرگ تجدید میثاق با حاج قاسم سلیمانی در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ترامپ سر دادند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار