مادر شهید اختراعی:

خبر شهادت حاج «قاسم سلیمانی» کمرم را شکست

مادر بزرگوار شهید علیرضا اختراعی گفت: زمانی که خبر شهادت تنها پسرم علیرضا را شنیدم، بسیار ناراحت و متاثر شدم، ولی خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی کمرم را شکست و توان در پاهایم، برای راه رفتن نیست و من را دل‌شکسته کرد و بسیار ناراحت شدم.
کد خبر: ۳۷۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 06January 2020

 «شوکت مشرف‌زاده» مادر بزرگوار شهید «علیرضا اختراعی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی مرد بزرگی است و خانواده شهدا را بسیار تکریم و احترام می‌کرد.

وی به بیان خاطره‌ای از آخرین دیدارش در ماه محرم امسال با سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: در یک سفر که از تهران به کرمان به صورت اتفاقی در پرواز همسفر حاج قاسم سلیمانی شدم، ایشان آنقدر به من احترام گذاشتند که بسیار شرمنده شدم.

مشرف‌زاده ادامه داد: زمان پیاده شدن از هواپیما سردار سلیمانی، حتی ساک دستی‌ام را به جهت کمک با اصرار گرفت و تا سالن فرودگاه ساکم را آورد با اینکه پا درد بودم و نمی‌توانستم سریع راه بروم و او هم با خانواده‌اش بود، بین ما راه می‌رفت و کمک‌حالم شد.

مادر شهید اختراعی عنوان کرد: حاج قاسم با اینکه شیطان بزرگ از او ترس و واهمه داشت، ولی در کنار مردم و خانواده شهدا بسیار خاکی و متواضع بود.

وی عنوان کرد: زمانی که خبر شهادت تنها پسرم علیرضا را شنیدم، بسیار ناراحت و متاثر شدم، ولی خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی کمر من را شکست و توان راه رفتن در پاهایم را از دست داده ام  و من را دل شکسته کرد و بسیار ناراحت شدم.

مشرف زاده گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل بدانند که ما انتقام سردار دلها را خواهیم گرفت و پرچم و علم حاج قاسم سلیمانی در دست جوانان این مملکت دست به دست خواهد شد و با شهادت این سردار بزرگ و با قطره قطره خون این سردار بزرگ، قاسم سلیمانی‌هایی به عرصه خواهند آمد که دنباله روی شهدا باشند و اسلام را در جهان سرافراز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار