ابوالفضل ظهره وند:

مردم برای انتقام صبور باشند/ آینده شاهد برکات خون حاج قاسم خواهدبود

دیپلمات باسابقه کشورمان پاسخ ایران به دشمن را پاسخی فرآیندی پیش بینی کرد و گفت: ما در رابطه با زمان انتقام گیری باید صبور باشیم چراکه احساسی عمل کردن نتیجه‌ای نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 07January 2020

مردم برای انتقام صبور باشند/ آینده شاهد برکات خون حاج قاسم خواهدبودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابوالفضل ظهره‌وند» دیپلمات باسابقه کشور در گفت‌وگویی، اظهار داشت: ما در آینده شاهد آثار و برکات بیشتری از شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» شاهد خواهیم بود کما این که هم اکنون نیز تغییرات جدی در منطقه و جهان و جغرافیای مقاومت را شاهدیم.

وی افزود: سردار سلیمانی فقط متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به جغرافیای مقاومت است و همه مردم منطقه احساس می‌کنند که سردارشان را از دست داده اند و ترور ایشان را متوجه شخصیت و هویت خودشان می‌دانند.

دیپلمات باسابقه کشورمان سردار سلیمانی را سردار امنیت خواند و گفت: سردار قاآنی نیز همین مسیر را ادامه خواهد داد. دغدغه و مسئله سردار، تامین امنیت در مسیر مقاومت بود نه در مسیر مذاکره. سردار سلیمانی با اعتقاد به وحدانیت و اتکار بر ولایت مسیری را طی کرد که تامین کننده امنیت پایدار و رو به رشد باشد.

ظهره وند تصریح کرد: سردار سلیمانی داعش را به عنوان بزرگترین سرمایه و دستمایه غرب و آمریکایی‌ها شکست داد تا امنیت را در راستای همکاری دسته جمعی و مبارزه با این سناریوی شیطانی فراهم کند که این هم محقق شد.

وی با بیان اینکه امروز انتظارات از جبهه مقاومت بالا رفته افزود: در حال حاضر مقاومت، شاه کلید نجات منطقه در حوزه‌های مختلف و حتی اقتصادی و فرهنگی است.

دیپلمات باسابقه کشورمان با اشاره به اینکه مسیر مقاومت امروز راه و هویت خود را پیدا کرده گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس یک درآمیختگی هویتی بود که باعث وحدت بیشتر ملت‌ها شد.

ظهره وند پاسخ ایران به دشمن را یک پاسخ فرآیندی پیش بینی کرد و تأکید کرد: ما در رابطه با زمان انتقام گیری باید صبور باشیم چراکه با احساسی عمل کردن نمی‌توان به نتیجه رسید.

وی همچنین یادآور شد: به گفته یک سناتور آمریکایی " سردار شهید شده برای ما خطرناک‌تر از سردار زنده است". این حرف خیلی سنگین است و نشان می‌دهد که واقعه تازه شروع شده است لذا ما باید معادلات منطقه‌ای را به نفع مسیر مقاومت و ولایت برای همیشه به هم بزنیم و کنده شدن ریشه شیطنت در منطقه است که می‌تواند آلام مردم ما را آرام کند نه با زدن یک پایگاه و یا یک فرد از دشمن.

دیپلمات باسابقه کشورمان اتحاد اضلاع مقاومت را به معنای تهدید مشترک و هویت مشترک خواند و تأکید کرد: ما با اشتراک و همکاری منطقه باید غده سرطانی استکبار را در منطقه از بین ببریم.

ظهره وند همچنین بر لزوم تعطیلی کل سفارتخانه‌های آمریکا در منطقه تأکید کرد و گفت: این سفارتخانه‌ها در منطقه کار دیپلماتیک نمی‌کنند و فقطبه دنبال شیطنت و تحرکات علیه ملت‌ها هستند.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار