خاکسپاری پیکر شهید شهروز مظفری‌نیا در حرم حضرت معصومه (س)

پیکر مطهر شهید «شهروز مظفری نیا» از شهدای حمله تروریستی آمریکا، صبح امروز در قم تشییع و در مقبرةالشهدای حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۷۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ - 07January 2020

خاکسپاری پیکر شهید شهروز مظفری‌نیا در حرم حضرت معصومه (س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیکر مطهر شهید بزرگوار «شهروز مظفری نیا» عضو تیم حفاظت سردار شهید قاسم سلیمانی و از شهدای عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد، صبح امروز با استقبال پرشور عموم زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س)، نیرو‌های مسلح و مسئولان و مدیران استان از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.

این مراسم با سخنرانی آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مرثیه سرایی سید علی حسینی نژاد به مناسبت شهادت سرداران شهید و تقارن مراسم با ایام فاطمیه (س) همراه بود.

پیکر مطهر شهید مظفری نیا پس از وداع پرشور امت حزب الله و خانواده این شهید عزیز، بر اساس آنچه خود آرزویش را داشت، در جوار حرم مطهر و در مقبرةالشهدای این حرم ملکوتی به خاک سپرده شد.

شهید شهروز مظفری نیا متولد تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم و ساکن تهران بود؛ وی دو فرزند دختر و یک فرزند در آستانه تولد دارد و حدود ۱۲ سال از همراهان سردار سلیمانی بود.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها