شاعران لرستانی در مقام سردار آسمانی شعر سرودند

شاعران لرستانی با برگزاری محفل شعری با عنوان «قاف عشق» در مقام سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» به شعرخوانی پرداختند.
کد خبر: ۳۷۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 07January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌‍‌پرس از خرم آباد، شاعران لرستانی در محفل شعری با عنوان «قاف عشق» در مقام سردار آسمانی «قاسم سلیمانی» شعر سرودند. این ویژه برنامه با حضور محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری لرستان از سوی واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان و حضور جمعی زیادی از شاعران در سالن حوزه هنری خرم آباد برگزار شد که شاعران لرستانی در محفل شعری با عنوان «قاف عشق» در مقام سردار آسمانی شعر سرودند.

رئیس حوزه هنری لرستان در زمینه برگزاری این برنامه گفت: در این محفل ادبی بیش از ۳۰ نفر از شاعران لرستانی اشعاری را در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های ایشان قرائت کردند.

محمد کرم اللهی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته حوزه هنری لرستان فعالیت‌هایی را در زمینه بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش اجرا کرده است، افزود: بی‌شک این برنامه‌ها تنها گوشه کوچکی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار دل‌ها را معرفی و بیان کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های بیشتر شاهد برگزاری برنامه‌هایی پیرامون ابعاد شخصیتی و زندگی این سردار مجاهد اسلام برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان باشیم.

شاعران لرستانی آمده بودند تا از عشق بگویند از ایثار، از سلحشوری و فداکاری بزرگ‌مردی که نامش تا همیشه در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند. شاعران آمده بودند که بگویند سردار زنده است و یاد و خاطره ایشان در قلب هر ایرانی جاودان و راهش ادامه خواهد داشت.

در این محفل شعر شاعران لرستانی از جمله علی زیودار، محمد‌تقی عزیزیان، اسد فرهمند، حشمت‌الله خالقی، اسحاق بهاروند، پرویز اکبری، سعید رشنو، مهرداد ماسوریان و خانم‌ها خاطره جلدانی و فرزانه حسینی و‌… به قرائت شعر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار