بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ سخنگوی سپاه:

دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد/ دستپاچگی آمریکا بعد از حمله به پایگا‌ه‌هایش

سردا شریف گفت: به همه اعلام می‌کنیم مراسم تشییع حاج قاسم باشکوه زایدالوصفی در ایران اسلامی و عراق انجام شد و دشمن بداند راه قاسم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ - 08January 2020

دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد/ دستپاچگی آمریکا بعد از حمله به پایگا‌ه‌هایشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران امروز بعد از مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: همان ساعتی که آن‌ها آن جنایت عظیم را مرتکب شدند، ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز پایگاه آمریکا در عراق مورد حمله قرار گرفت و پایگاه دوم آن‌ها هم در منطقه اربیل مورد حمله همزمان قرار گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: آمریکایی‌ها دستپاچه جلسه اضطراری تشکیل دادند، اول اعلام کردند ترامپ سخنرانی می‌کند و لحظاتی بعد گفتند سخنرانی لغو شد و قطعا پیام را دریافت کرد.

وی افزود: رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله، مردم داغدار ایران و جبهه مقاومت و پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت مصمم هستند راهی را که حاج قاسم شروع کرده بود با قدرت و قوت ادامه دهند و لحظه‌ای را برای حمله متجاوزان از دست نخواهند داد.

شریف با بیان اینکه ساعت ۹ امروز مراسم بزرگداشت بسیار عظیمی در مصلی کرمان برگزار هست، خاطرنشان کرد: به همه اعلام می‌کنیم مراسم تشییع حاج قاسم باشکوه زایدالوصفی در ایران اسلامی و عراق انجام شد و صبح امروز بعد از اقامه نماز صبح که حاج قاسم علاقه ویژه‌ای به آن و مناجات قبل از آن داشت، خاکسپاری شد و دشمن بداند راه قاسم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار