نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» به اسلام حیات بخشید

نماینده ولی‌فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» دنیا را به استخدام خود در آورده بود و با حیاتش به انقلاب و اسلام خدمت کرد و با شهادتش به اسلام حیات بخشید.
کد خبر: ۳۷۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 08January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین  «عبدالله حاجی‌صادقی» در آیین گرامیداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و سردار شهید «حسین پورجعفری» که با حضور خانواده‌های معظم شهدا در مصلی بزرگ امام علی (ع)برگزار شد، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم باعث نجات جهان اسلام و وحدت امت اسلامی شد.

وی افزود: سردار سلیمانی از همه می‌خواست برای شهادتش دعا کنند و تصور ما این بود که دعا برای شهادتش به جهت دیدار با همرزمانش و شهدایی چون کاظمی، همدانی و تهرانی مقدم است، ولی امروز می‌بینیم از شهادت هدف بزرگتری دنبال می‌کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه نتیجه شهادت حاج قاسم سلیمانی فرو آمدن موشک‌ها بر سر آمریکایی ها بود، گفت: امروز حاج قاسم با شهادتش به اسلام خدمت می‌کند و جبهه کفر و دشمن را متزلزل کرد و گفتمان مقاومت مکتب ایستادگی در مقابل ظلم  را گسترش داد.

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی کارهایش برای خدا بود و شهادت حاج قاسم معجزه و حیاتی دیگر ایجاد کرد، افزود: با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت مستحکم تر شد و دشمن حیثیت خودش را از بین برد و دیگر امنیت نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» با بیان اینکه انتقام فقط این نیست، افزود: ما باید ریشه کفر و ظلم را بر کنیم و مقدمات نهضت ظهور را فراهم نماییم و شهادت حاج قاسم زمینه را بیشتر فراهم و هدف و آرمانش را محکم تر کرد.

صادقی با بیان اینکه با شهادت شهید تهرانی مقدم موشکی ما ضعیف نشد و او جوانانی را در این حوزه تربیت کرده است، ادامه داد: کار حاج قاسم سلیمانی کار بزرگ و معجزه وار بود، او فرماندهی جبهه مقاومت را داشت و درود بر این مردم قدرشناس که آمدند تا از وی الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی 40 سال در دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت خدمت کرد و 63 سال عمر با عزت داشت، افزود: اولین ویژگی این بود که حاج قاسم می گفت من را سرباز ولایت خطاب کنید.

 حجه الاسلام صادقی افزود: همه او را سردار دلها و مالک اشتر خطاب می کنند، ولی خودش می خواهد سرباز ولایت باشد.

عبدالله حاجی‌صادقی یکی از ویژگی حاج قاسم سلیمانی را اطاعت از رهبری عنوان کرد و افزود: ما باید در مسیر و جاده حاج قاسم سلیمانی حرکت کنیم و در درک مطالبات و عمل به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دنباله روی او باشیم.

وی ویژگی دیگر حاج قاسم سلیمانی را اخلاص عنوان کرد و گفت: هر کس دنبال این باشد که نخواهد خودش را نشان دهد، خدا او را نشان می دهند و امروز شما ببنید مردم برای تابوت سردار عزیز چه کردند و این فقط به خاطر عزت بود.

وی با بیان اینکه معنویت حاج قاسم، او را از سیاست بازنداشت گفت: ویژگی دیگر مربوط به شاگردان مکتب حاج قاسم است که درمیدان یک مرد شجاع و نگاه او به جهان اسلام بود و همه افتخار می کردند که شاگرد حاج قاسم باشند و تحت مکتب ایشان تربیت شوند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی گفت: حاج قاسم سلیمانی آنجایی که می‌خواست با دشمنان صحبت کند، قدرت بسیار بالایی داشت، زیرا مرد روزهای سخت بود.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به یکی دیگر از ویژگی‌هی او دفاع و قاطعیت در برابر حق و امربه معروف بود گفت: جوانان عزیز، حاج قاسم ازشما می خواهد، وظیفه شناسی و تکلیف گرایی داشته باشید.

 وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و روحیه انقلابی همان چیزی است که امروز به آن نیازمندیم عنوان کرد:حاج قاسم از قید دنیا آزاد بود و دنیا را به استخدام خودش در آورده بود و با حیاتش به انقلاب و اسلام خدمت کرد و با شهادتش به اسلام حیات بخشید.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با بیان اینکه  حاج قاسم سنگ بچه فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرد گفت: استکبار بداند از زمان شهادت، مرگ تدریجی شما سرعت یافته و همه ما ریشه شما را خشک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها