بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ دفاع‌پرس‌ گزارش می‌دهد؛

بازتاب رسانه‌های دنیا به پاسخ کوبنده ایران به جنایت آمریکا

جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز ترور سردار «قاسم سلیمانی» را با حمله موشکی گسترده به مواضع آمریکا در عراق پاسخ داد که این پاسخ موشکی با واکنش‌های گسترده‌ رسانه‌های جهان روبرو شد.
کد خبر: ۳۷۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 08January 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» را با حمله موشکی گسترده به مواضع آمریکا در عین الاسد عراق پاسخ داد که این پاسخ موشکی با واکنش‌های گسترده‌ رسانه‌های جهان روبرو شد.

بازتاب رسانه‌ی پاسخ کوبنده ایران به جنایت آمریکا

در ادامه سرخط برخی از خبرگزاری‌های جهان درباره‌ی حماسه‌ی هجدهم دی‌ماه می‌بینید که نشان دهنده‌ی عظمت قدرت نظامی ایران در منطقه  و جهان است.

آسوشیتد پرس: ایران با حمله ی موشکی به پایگاه آمریکا در عراق، مقابله به مثل کرد.

شبکه ی 24 فرانسه: واکنش‌های تند ایران علیه آمریکا در عراق – ایران دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق را موشک باران کرد. چرا واشنگتن از انتقام سایبری ایران درهراس است؟

سایت تلویزیون بی اف ام فرانسه: ایران بیش از دوازده موشک به پایگاههای آمریکایی در عراق شلیک کرد- ایران شلیک چندین موشک به پایگاههای نظامی آمریکا در عراق در روز چهارشنبه را تایید کرد.

یورونیوز: واکنش تند ایران: پاسداران انقلاب اسلامی به دو پایگاه نظامی آمریکا حمله کردند.

بی بی سی: ایران با حملات موشکی گروهکهای نظامی آمریکا را هدف گرفت. تلویزیون ایران حملات موشکی را به نمایش گذاشت.

لوس آنجلس تایمز نوشت: ایران به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق آتش گشود. تلویزیون دولتی ایران اعلام کرد رگبار موشکها انتقام سردار ارشد ایرانی است که در آخرین روز هفته ی پیش نیروهای آمریکایی ویرا به شهادت رساندند.

نشریه ی لوفیگارو با بازتاب بیانات مقام معظم رهبری نوشت: آیت الله خامنه ای اعلام کرد ایالات متحده دشمن ایران است.

پنج روز پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست نیروهای آمریکایی، تهران در روز چهارشنبه به سمت دو پایگاه آمریکایی در عراق موشک شلیک کرد. ایران، اسرائیل و سایر متحدین آمریکا در منطقه را تهدید کرد. دونالد ترامپ از اظهار نظر خودداری کرد.

بازتاب رسانه‌ی پاسخ کوبنده ایران به جنایت آمریکا

بازتاب رسانه‌ی پاسخ کوبنده ایران به جنایت آمریکا

بازتاب رسانه‌ی پاسخ کوبنده ایران به جنایت آمریکا

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها