استاندار بوشهر مطرح کرد؛

تلاش برای کمرنگ کردن انتقام سپاه پاسداران از آمریکا در رسانه‌های بیگانه

«عبدالکریم گراوند» گفت: رسانه‌های بیگانه در پی انتقام سپاه از آمریکا در تلاش هستند که این اقدام را کم رنگ کنند اما کور خوانده‌اند.
کد خبر: ۳۷۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 08January 2020

وعده نظام اسلامی ایران در انتقام خون شهید سردار «سلیمانی» عملی شد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در نشست با هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز رشید اسلام و فداکار نظام اسلامی ایران و همرزمانش را تسلیت و تبریک می‌گویم.

وی با قدردانی از انتقام به موقع سپاه پاسداران از جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» گفت: سپاه پاسداران بر اساس قولی که داده بود به وعده‌اش عمل کرد و قبل از دفن پیکر پاک سردار شهید سلیمانی انتقام سختی از آمریکای خبیث در منطقه گرفت.

گراوند انتقام از آمریکا را نشان از اراده ایران اسلامی در صیانت از خون پاک شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش دانست و تاکید کرد: انتقام سخت ایران از آمریکا که صبح امروز رخ داد ابهت آمریکا را بار دیگر توسط ایران شکسته شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وعده نظام اسلامی ایران در انتقام خون شهید سردار سپهبد در انتقام از آمریکا عملی شد گفت: اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی از مظاهر بارز تروریسم دولتی است.

وی، انتقام از آمریکا در منطقه را نشان از عظمت و اقتدار ایران دانست و تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه در پی انتقام سپاه از آمریکا در تلاش هستند که این اقدام را کم رنگ کنند، اما کور خوانده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خون شهیدان سردار سلیمانی و همرزمانش دامن‌گیر آمریکایی‌های تروریست می‌شود افزود: سپاه پاسداران با حمله صبح امروز بار دیگر ابهت آمریکا را شکست و این در حالی است که پس از جنگ جهانی دوم، به جزء جمهوری اسلامی ایران، سابقه تعرض هیچ کشوری به آمریکا ثبت نشده است.

گراوند، شهید سلیمانی را مایه غرور و افتخار هر ایرانی دانست و تصریح کرد: این سردار سرافراز نماد اقتدار، عزت و عظمت هر ایرانی است و این سردار، ضمن اینکه رابطه خوبی با خداوند متعال داشت شهادت را یکی از آرزوهای خود می‌دانست.

وی  انسجام، وحدت و اتحاد ملت ایران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: حضور بیش از پنج میلیون نفر در مراسم تشییع این سردار بزرگ در تهران، در جهان بی‌نظیر است.

این مسئول با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و افزود: مسیر حرکت سردار سلیمانی از عاشورای حسینی شکل گرفته که این فرهنگ و حرکت در جامعه نهادینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها