بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقام موشکی سپاه ابهت پوشالی سران آمریکایی را فرو ریخت

مسعود گودرزی با بیان اینکه انتقام موشکی سپاه ابهت پوشالی سران آمریکایی را فرو ریخت، گفت: پاسخ سپاه پاسداران به عملیات جنایتکارانه و تروریستی آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه نظامی این کشور در عین‌الاسد تازه اول راه است.
کد خبر: ۳۷۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ - 09January 2020

///مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های ارتش تروریستی آمریکا در عراق، اظهار داشت: انتقام از عاملان ترور سردار قاسم سلیمانی مطالبه قاطعانه و به‌حق ملت شهیدپرور و انقلابی کشومان بود که به دست غیورمردان نیروی هوافضای سپاه انجام شد و تاحدودی توانست دل داغدار مظلومین سراسر جهان را آرام کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام غیرتمندانه پاسداران انقلاب اسلامی، ابهت پوشالی سران آمریکایی را فرو ریخت، افزود: این اقدام نه تنها به سران آمریکایی بلکه به تمام دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان نشان داد که حرف و عمل جمهوری اسلامی در مواجه با توطئه‌ها و گستاخی‌های بیگانگان همخوانی دارد؛ پاسخ سپاه پاسداران به عملیات جنایتکارانه و تروریستی آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه نظامی این کشور در عین‌الاسد تازه اول راه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه پس از دریافت خبر به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی مقتدرانه اعلام کردیم که انتقام سختی از تروریست‌های متوحش آمریکایی خواهیم گرفت، نشان‌دهنده این است که در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مجاهدانی که در راه مکتب امام راحل به شهادت می‌رسند، از هیچ قدرتی نمی‌هراسیم و جواب گستاخی دشمنان را قاطعانه می‌دهیم.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه موشک‌باران پایگاه‌های تروریست‌های آمریکایی، ترس و وحشت را در مقامات آمریکا بیشتر کرد، گفت: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که منهدم شدن پایگاه عین‌الاسد گزینه‌ای کوچک از راه‌های به خفت و خواری کشاندن دولتمردان آمریکایی است.

گودرزی با تاکید بر اینکه دولتمردان آمریکایی اکنون بیش از هر زمان دیگر احساس ذلت می‌کنند، تصریح کرد: آمریکایی که اعلام می‌کرد دارای پیشرفته‌ترین سیستم دفاعی و ضدموشک است پایگاه نیروهای خود در عراق را از دست داد و هیمنه آمریکا در میان کشورها و ملت‌های جهان از بین رفت و جمهوری اسلامی ثابت کرد که آمریکا شکست‌پذیر است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار