برگزاری یادواره شهید قاسم سلیمانی و شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در اردبیل

یادواره ۲۶۷ شهید عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و شهیدان سپهبد «قاسم سلیمانی» و «داور یسری» در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ - 08January 2020

برگزاری یادواره شهید قاسم سلیمانی و شهدای عملیات های کربلای 4و5 در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره ۲۶۷ شهید عملیات های کربلای ۴ و ۵، سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «داور یسری» امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، «اکبر بهنام‌جو» استاندار اردبیل و جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه طی سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، اردبیل را مهد سرداران شهیدی دانست که اسوه اخلاق و اخلاص و تلاش و مجاهدت در راه خدا بودند و هستند.

سردار پور جمشیدیان با نام بردن از سرداران شهیدی چون «میر علی یوسفی سادات»، «بنامعلی محمد زاده»، «داور یسری» ،«عمران همرنگ»، «ناصر علی صوفی»، «حمزه سلیم زاده» و «جعفر نونهال» آنان را از موثرترین و نقش آفرین ترین فرماندهان لشگر ۳۱ عاشورا دانست.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از آیت الله «مروج» نماینده فقید وقت ولی فقیه در استان اردبیل به عنوان یک پشتیبان همه جانبه برای رزمندگان لشگر ۳۱ عاشورا نام برد و برای روح وی علو درجات را از درگاه خداوند مسئلت نمود.

پورجمشیدیان با تمجید از مقام عالی شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» او را از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) دانست که با شهادت خود وحدت را در منطقه به طور چشمگیری افزایش داد.

سردار پور جمشیدیان در ادامه سخنان خود ضمن تحلیل شرایط سیاسی و نظامی عملیات های کربلای ۴ و ۵ عملیات کربلای ۵ را ماندگارترین و بزرگترین عملیات دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار