تغییر نام بلوار رسالت زاهدان به بلوار سپهبد شهيد حاج «قاسم سلیمانی»

جوادیان فر گفت: عشق و علاقه به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دل همین مردم محروم و شهید پرور رشد کرده و تغییر نام بلوار رسالت به بلوار سپهبد شهيد حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ساکنین این منطقه است.
کد خبر: ۳۷۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ - 09January 2020

تشکر و قدردانی تولیت آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی زاهدان «محمود جوادیان‌فر» تولیت کهف شهدای زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: بلوار رسالت زاهدان شهروندان شیعه و سنی بسیاری را در دل خود جای داده که شاید محل سکونت‌شان در حاشیه‌ای ترین نقطه شهر باشد اما همانند هر ایرانی دیگری به کشور و امام شهدا و رهبری عظیم خود افتخار می‌کنند.

وی گفت: تاکنون خانواده های بسیاری از ساکنین محروم حاشیه شهر زاهدان شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند و امروز افتخار این خانواده ها داشتن 64 شهید و ده ها جانباز و آزاده است.

جوادیان فر با قدردانی از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی زاهدان بیان کرد: عشق و علاقه به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دل همین مردم محروم و شهید پرور رشد کرده و تغییر نام بلوار رسالت به بلوار سپهبد شهيد حاج قاسم سلیمانی افتخاری برای ساکنین این منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار