همزمان با برگزاری نمایشگاه «کوچه‌های پایداری» صورت گرفت؛

رونمایی از ۶ اثر فاخر و شاخص حوزه دفاع مقدس و مقاومت استان فارس

۶ اثر فاخر و شاخص حوزه دفاع مقدس و مقاومت، شامل «خلوتیان آسمانی»، «شیر زیتان»، «کتیبه ژنرال»، «روپوشی برای میدان تیر»، «استهبان در دفاع مقدس» و «پسران حوا»، صبح امروز (پنج‌شنبه) در نمایشگاه «کوچه‌های پایداری» رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 09January 2020

رونمایی از 6 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس استان فارسبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ۶ اثر فاخر و شاخص حوزه‌های دفاع مقدس و مقاومت استان فارس، شامل کتاب‌های «خلوتیان آسمانی»، «شیر زیتان»، «کتیبه ژنرال»، «روپوشی برای میدان تیر»، «استهبان در دفاع مقدس» و «پسران حوا، صبح امروز (پنج‌شنبه) در نمایشگاه «کوچه‌های پایداری» که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، با حضور امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

براساس این گزارش، دو کتاب صوتی «پسران حوا» روایت‌گر مجموعه وقایع و خاطرات دفاع مقدس که توسط «اسماعیل جمالی» جانباز دفاع مقدس نوشته شده و توسط «شکوفه رحمتی» به‌صورت کتاب صوتی تهیه شده است، یکی از مجموعه‌های فاخر و شاخص حوزه‌های دفاع مقدس و مقاومت استان فارس است که صبح امروز رونمایی شد.

همچنین، کتاب صوتی «روپوشی برای میدان تیر» نیز روایت‌گر خاطرات «پروانه نجاتی» که توسط «شیوا مژدهی‌فر» به‌صورت کتاب صوتی تهیه شده است، از دیگر اثر‌هایی بود که در نمایشگاه «کوچه‌های پایداری» رونمایی شد.

از دیگر اثرات فاخر و شاخص حوزه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان فارس که صبح امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد، می‌توان به کتاب رمان «کتیبه ژنرال» که به قلم «اکبر صحرایی» نوشته شده و نیز کتاب «استهبان در دفاع مقدس» که به قلم رزمنده دفاع مقدس «محمدجواد اسلامی» نوشته شده و شامل فرهنگ­‌نامه شهدا شهر قرآنی و جهادی استهبان است، اشاره کرد.

همچنین، کتاب «خلوتیان آسمانی» در خصوص روحانی و فرهنگی «فراشبند»، نوشته «اکبر بیابانی» و کتاب «شیرزیتان» در خصوص شهید مدافع حرم ارتش «مجتبی ذوالفقارینسب» که به تقریض رهبر معظم انقلاب در آمده است نیز دو اثر فاخر و شاخص بود که با حضور جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار