امام جمعه کرمان:

به همت شهید سلیمانی جبهه مقاومت در دنیا گسترانده شده است

امام جمعه کرمان گفت: حاج قاسم فرماندهان زیادی را در جغرافیای اسلام پرورش داد که هر کدام ستونی از جبهه مقاومت هستند و امروز جبهه مقاومت در دنیا گسترانده شده است.
کد خبر: ۳۷۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 10January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌ سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی بزرگ امام علی(ع) با بیان اینکه در این روزها دیدیم که دل‌ها در سراسر دنیا معطوف حاج قاسم بود اظهار داشت: سردار سلیمانی در رکاب امام(ره) و مقام معظم رهبری جهاد کرد و در دوران دفاع مقدس در جبهه به همراه لشکر ثارالله حضور بسیار موثر داشت.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: سردار سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس برای تامین امنیت جنوبشرق کشور همت کرد و پس از آن در ماموریتی بین المللی و با استفاده از تجربه‌های قبل به مدت 22 سال کاری بسیار مهم را به عهده گرفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ماموریت خود را با موفقیت پشت سر گذاشت افزود: حاج قاسم فرماندهان زیادی را در جغرافیای اسلام پرورش داد که هر کدام ستونی از جبهه مقاومت هستند و امروز جبهه مقاومت در دنیا گسترانده شده است و مبارزه با استکبار جهانی را در برنامه دارند.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی در جهاد اکبر هم پیروز شد افزود: او بدون ترس و واهمه به دهان خطر می‌رفت و در این بحران‌ها مواظب همکاران و نیروهای خود بود و در تمام عملیات‌ها با دشمنان اسلام در خط مقدم جبهه حضور داشت و فرمانده‌ای شجاع بود.

وی افزود: از عراق تا ایران بیش از بیست میلیون نفر در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند که نشان از محبوبیت بی نظیر او است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند "سردار سلیمانی زنده بودن دنیای اسلام را با شهادتش به دنیا نشان داد".

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهید سلیمانی خودش را وقف انقلاب و رهبری نظام کرد گفت: سپاه قهرمان به آمریکای جنایتکار سیلی محکمی زد و موشک باران پایگاه آمریکایی، آغازی بر انتقام ملت ایران است.

وی با اشاره به شهادت سردار «حسین پورجعفری» گفت: این شهید عزیز در اکثر صحنه ها همراه سردار سلیمانی بود و او صندوقچه اسرار بود و مشیت خداوند بر این بود که این دو یار تا آخر همراه باشند.

حجت الاسلام علیدادی گفت: نزدیک به 3 میلیون نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضور پیدا کردند و طبیعی بود ممکن است حوادثی رقم بخورد و از مسوولان می خواهم برای خانواده داغدار این عزیزان هرچه می توانند دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار