امام جمعه دامغان:

دشمن باید بداند شرایط امروز ایران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسینیان» گفت: دشمن باید بداند شرایط امروز ایران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و ایران با این حمله قدرتمندانه نشان داد که از کنار هیچ تجاوزگری به آسانی عبور نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 10January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسینیان» امام جمعه دامغان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد اشاره کرد و اظهار داشت: عین الاسد اصلی ترین پایگاه آمریکا در کشور عراق بود که در حمله موشکی ایران به شدت تخریب شد و خسارت سنگینی را برای آمریکا به دنبال داشت. 

وی ادامه داد: این پایگاه، همان محلی است که پهپادهای ترور کننده سردار سلیمانی از آن حرکت کردند و اقدام شجاعانه حمله موشکی به آن می‌تواند عامل اصلی خروج آمریکا از منطقه باشد. 

حسینیان بیان کرد: در پی این حمله موشکی، خسارتی سنگین به آمریکا وارد شد که بر آن سرپوش می‌گذارند، اما دنیا شاهد است که پس از این عملیات، ترامپ رییس جمهوری آمریکا با سخنان لرزان، به خروج از عراق و مذاکره روی آورد. 

وی اظهار داشت: دشمن باید بداند شرایط امروز ایران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و ایران با این حمله قدرتمندانه نشان داد که از کنار هیچ تجاوزگری به آسانی عبور نخواهد کرد. 

حسینیان تصریح کرد: ایران اسلامی با قدرت نشان داد که حرکت نابخردانه ترور سردار سلیمانی را با حرکت حساب شده خود پاسخ داده و دشمن را پشیمان کرده است. 

وی افزود: این اقدام، اولین سیلی ایران به آمریکا بود و بدون شک اگر آمریکا مجدد واکنش نشان دهد، اسرائیل و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

حسینیان گفت: سردار سلیمانی عقیده، پدیده، تفکر و عاملی برای ایجاد اتحاد و وحدت در منطقه و نماد مقاومت در منطقه بود که نابودی داعش را به ارمغان آورد.

امام جمعه دامغان، سردار قاآنی را نسخه دیگر سلیمانی دانست و گفت: سردار قاآنی از فرماندهان عالی رتبه نظام است که به عملیات‌های برون مرزی آشنایی کامل دارد و در جبهه مقاومت نیز به خوبی او را می‌شناسند و روابط عمیقی با یکدیگر دارند که راه سلیمانی با قاآنی ادامه دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار