مسئول عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

جبهه مقاومت منتقم خون شهداست

حجت الاسلام و المسلمین «محسن رمضانی» بابیان اینکه اولین حرکت سیاسی خون شهید تنفر ملی از آمریکاست، گفت: جبهه مقاومت تحت زعامت مقام معظم رهبری منتقم خون شهداست.
کد خبر: ۳۷۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 10January 2020

به گزارش دفاع‌‍‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین محسن رمضانی صبح امروز در جمع عزاداران شهرستان چگنی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت صدیقه ‌کبری(س) و سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهارداشت: جبهه مقاومت منتقم تحت زعامت مقام معظم رهبری خون شهدا است و جلوی دشمنان می ایستد.

وی افزود: خونی که در راه خدا ریخته شود تا قیامت ارزش دارد و ارزش آن به اثر آن خون درعالم است، اولین اثرخون شهید اثر معنوی می باشد که انقلاب روحی در آدم ایجاد می کند.

مسئول عقیدتی  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: دومین اثر خون شهید آثار اجتماعی و سیاسی آن است که خون شهید سردار سلیمانی اثر سیاسی، اجتماعی دارد به طوریکه مشاور سابق امنیت ملی دولت قبل آمریکا گفته بود خون ایشون خطرناکتر از خودشون است.

وی باتوجه به حمله موشکی ایران به عین الاسد بیان کرد:  موشک به دست رزمندگان پرافتخارسپاه که خاری در چشم دشمنان اسلام هستند پرتاب شد که هیمنه پوشالی آمریکا را در جهان شکست و ما داریم به خراب شدن آمریکا نزدیک می شویم.

رمضانی گفت: این فقط سیلی ملت بزرگ ایران به دشمن بود که به یاری خداوند، به همت مردم و رهبری مقام معظم رهبری و خون های به ناحق ریخته شهدا آمریکای جنایتکار و تروریست از منطقه بیرون خواهد رفت.

وی ضمن تجلیل از شخصیت سردار پر افتخار اسلام شهید سلیمانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بین مردم قم با عظمت از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یاد کردند و فرمودند خون ایشان انقلاب را بیمه کرد.

مسئول عقیدتی  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی خدمات بزرگی خارج از ایران انجام دادند که باید در کتاب های درسی ببریم و آیندگان این موضوع را بفهمند.

وی اظهارداشت: شیعه با خون زنده است ، شیعیان هر وقت خون داده اند حیات گرفته اند و ما هم شهید حججی ها را داده ایم و داعش و… را نابود کرده ایم.

رمضانی افزود: اولین حرکت سیاسی خون شهید تنفر ملی از آمریکاست که مقام معظم رهبری فرمودند: دنیا، دنیای مقاومت است و دنیای موشک ها ست، دنیای مذاکره نیست.

وی عنوان کرد: دنیا بدانند و آنهایی که در داخل هستند بدانند خون شهدا، راه شهدا و حرکت شهدا تمام شدنی نیست.

مسئول عقیدتی  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ما انقلابمان را به دنیا صادر می کنیم و انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و این وعده الهی است که فرمود و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار