بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

موشک‌باران «عین‌الاسد» سمبل اقتدار نظامی ایران اسلامی/ شهادت حاج قاسم ریشه تفکر مقاومت را محکم کرد

علاءالدین بروجردی گفت: مقاومت متکی به افراد نیست لذا حاج «قاسم سلیمانی» یک تفکر انقلابی و جهادی بود که پس از به شهادت رسیدن ایشان، این تفکر در دل امت اسلامی ریشه پیدا کرد.
کد خبر: ۳۷۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳ - 11January 2020

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام غیرتمندانه و عزتمندانه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور حاج «قاسم سلیمانی» از سوی تروریست‌های آمریکایی، اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد صرفا یک سیلی به سران آمریکایی بود و آن‌ها باید بدانند که انتقام خون پاک سپهبد «قاسم سلیمانی» فراتر از منهدم کردن پایگاه‌های نظامی این کشور در منطقه است.

این مقام مسوول با بیان اینکه خروج کامل نظامیان آمریکایی از منطقه انتقام سختی است که به واسطه خون پاک حاج «قاسم سلیمانی» از سران جنایتکار این کشور گرفته خواهد شد، افزود: دولتمردان آمریکایی برای استقرار در منطقه و عملیاتی کردن برنامه‌هایشان پایگاه‌های نظامی‌شان را با مدرن‌ترین تجهیزات و سلاح‌های جنگی تاسیس و در این راستا هزینه‌های گزافی صرف کرده بودند که پایگاه عین‌الاسد یکی از مهم‌ترین آن‌ها بود. اینکه این پایگاه توسط پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شد و آمریکا را متحمل خسارات جانی و مالی کرد نشانگر اوج قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

بروجردی در ادامه با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم تا کنون هیچ کشوری جرات اینکه به منافع آمریکایی‌ها خدشه‌ای وارد کند را نداشته است، گفت: موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد علاوه بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ سران آمریکایی و متحدانش کشاند، منجر به تخریب جایگاه این کشور در جوامع بین‌المللی شد؛ چراکه دولتمردان آمریکایی خود را ابرقدرت جهان می‌پنداشتند.

وی با تاکید بر اینکه انتقام از تروریست‌های وحشی آمریکایی مطالبه به‌حق مردم ما و سایر آزادی‌خواهان امت اسلامی بود، گفت: اگر جمهوری اسلامی این سیلی محکم و پشیمان‌کننده را به آمریکایی‌ها نمی‌زد، سران فتنه‌گر و جنایتکار این کشور در تجاوز به منافع ملت ایران گستاخ‌تر می‌شدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران آمریکایی گمان می‌کنند با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، قدرت و انگیزه رزمندگان اسلام تضعیف و نابود می‌شود، خاطرنشان کرد: مقاومت متکی به افراد نیست؛ لذا حاج «قاسم سلیمانی» یک تفکر انقلابی و جهادی بود که پس از به شهادت رسیدن ایشان، این تفکر در دل امت اسلامی ریشه پیدا کرد و امروز با حضور محبان سپهبد سلیمانی در کشور و حتی خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی، ما شاهد گسترش فرهنگ مقاومت هستیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج «قاسم سلیمانی» در زمان حیاتش نقش بسزایی در ارتقاء قدرت جبهه مقاومت جهت مبارزه با جریان تکفیری و تروریسم ایفا کرد، گفت: نه تنها مردم ایران، بلکه بسیاری از مردم منطقه امنیت و آرامش خود را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی و یارانش هستند و شهادت سپهبد سلیمانی نه تنها از بصیرت و بیداری مردم منطقه در مقابل مستکبران نمی‌کاهد، بلکه منجر به افزایش وحدت میان امت اسلامی می‌شود، همین مسأله مهم نابودی نظام سلطه و آزادی قدس شریف را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها