با موضوع میلاد رسول اکرم(ص) و شعرخوانی برادران شیعه و سنی برگزار می شود

«ترانگیزان» در تالش به منزل چهارم خود می‌رسد

چهارمین محفل شعری «ترانگیزان» به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) با خوانش شعرهایی در مورد میلاد پیامبر خوبی‌ها با دبیری جواد محقق در شهرستان تالش برگزار می­شود.
کد خبر: ۳۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ - 06January 2015

«ترانگیزان» در تالش به منزل چهارم خود می‌رسد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، در این محفل ادبی که پنجشنبه 18دی ماه در مجتمع فرهنگی و هنری معراج شهرستان تالش برگزار میشود، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، محمود اکرامیفر، مصطفی محدثی خراسانی، رسول پیره، محمدرضا خبوشان، سیداحمد نادمی و میلاد عرفان­پور به شعر خوانی خواهند پرداخت.

همچنین گروهی از شاعران محلی شهرستان تالش و تعدادی از شعرای اهل سنت این منطقه هم سرودههای خودشان را درباره میلاد رسول اکرم(ص) در این برنامه قرائت خواهند کرد.

شب شعر «ترانگیزان» تا کنون سه محفل شعری را با موضوعاتی همچون طنز، عاشقانه و عاشورایی برگزار کرده است و این برنامه چهارمین شب شعر از این سلسله محفلهاست که برای اولین بار در یک شهرستان برگزار میشود. بنا به رسم این شب شعر، شاعرانی که دراین برنامه شعر خوانی میکنند، باید جدیدترین اشعار خود را در موردِ موضوع در نظر گرفته شده، بخوانند.

لازم به ذکر است چهارمین شب شعر «ترانگیزان» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان و فرمانداری شهرستان تالش برگزار میشود.

علاقمندان برای شرکت در این شب شعر میتوانند به آدرس تالش، خیابان شریعتی، مجتمع فرهنگی هنری معراج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار