مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

شهادت سپهبد «سلیمانی» به شرارت‌های آمریکا در منطقه پایان خواهد داد

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» گفت: شهادت سردار سلیمانی آغازی بر پایان شرارت­‌های نظام سلطه و آغازی بر دفع ظلم و ستم از جهان اسلام است و خروج متجاوزان آمریکایی را از منطقه به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 11January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» که با حضور کارکنان پایانه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شهادت گمشده همه مؤمنین است و جهاد، راه انتخابی همه صالحین است. همانانی که امید به رحمت و مغفرت الهی دارند و مردانه پا در میدان می­‌گذراند.

وی به تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: با شهادت سپهبد سلیمانی، انسانیت به جوش آمد و سجایای نیکوی بشریت خدشه­‌دار شد. خبیث‌­ترین انسان­‌های روی زمین، شریف‌ترین نفس­‌ها را به خاک و خون کشیدند.

این مسئول تصریح کرد: حاج قاسم یک شخصیت بین­‌المللی است. همان‌طور که مردم دنیا جرثومه­‌های فساد و تباهی را می‌شناسند، انسان­‌های خدوم و مؤثر که از سلامت نفس برخوردار هستند را نیز می­‌شناسند.

یوسفعلی­‌زاده تأکید کرد: سردار سلیمانی یک مسلمان در تراز تربیت‌ شدگان مکتب اهل‌ بیت (ع) بود. وی 41 سال برای پاسداری از انقلاب اسلامی سر از پا نشناخته تلاش و مجاهدت کرد و همین اخلاص باعث شد تا مردم در سراسر کشور در تشییع، خاکسپاری و همچنین برگزاری مراسم گرامیداشت این سردار سپاه اسلام حضور بی‌نظیری داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه همه مسلمانان و مستضعفین خونخواه سردار سلیمانی هستند، تصریح کرد: عزت فرمانده جبهه مقاومت از ولایت‌­پذیری او نشأت گرفته است. ولایتمداری یکی از بزرگ‌ترین فضائل سردار سلیمانی بود. او علی‌­رغم اینکه در حوزه نظامی نابغه بود اما در تصمیم­‌گیری­‌ها نظر ولی امر مسلمین را شرط می‌دانست که همه به این موضوع اذعان دارند.

وی خروج متجاوزان آمریکایی را از منطقه از برکات خون سیدالشهدای مقاومت دانست و ابراز داشت: شهادت سردار سلیمانی آغازی بر پایان شرارت­‌های نظام سلطه و آغازی بر دفع ظلم و ستم از جهان اسلام است. بسیج جهان اسلام پاسخ شرارت آمریکایی­‌ها را در به شهادت رساندن این فرمانده دلاور به‌کرات خواهد داد.

یوسفعلی­‌زاده متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در موضعی از اقتدار، ابتکار عمل و توانمندی قرار دارد و دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد. خون شهید سردار سلیمانی شط خروشانی را به راه انداخت که بنیان کاخ‌­های ظلم و ستم مستکبرین عالم را ویران خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار