لاریجانی در صحن مجلس:

سردار سلامی گزارشی از عملیات «عین‌الاسد» و سقوط هواپیما ارائه داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی از سقوط هواپیمای اوکراینی و عملیات «عین الاسد» ارائه داد.
کد خبر: ۳۷۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 12January 2020

سردار سلامی گزارشی از عملیات «عین الاسد» و سقوط هواپیما ارائه دادبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جلسه علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس شورای اسلامی بعد از حدود یک ساعت و نیم جلسه غیرعلنی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه اظهار داشت: امروز از ساعت ۸ صبح جلسه‌ای با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه راجع به عملیاتی که انجام شده و حادثه ناگواری که رخ داد و قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد، داشتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: فرمانده سپاه پاسداران توضیحاتی در مورد آمادگی سپاه برای مقابله با اقدامات آمریکا و کیفیت عملیات در «عین‌الاسد» ارائه داد.

وی گفت: علاوه بر این گزارشی در مورد اقدامی که منجر به سقوط هواپیما شد و همچنین اشکالاتی که در این زمینه وجود داشت، ارائه داد.

لاریجانی با بیان اینکه امیدواریم با تدابیری که انجام می‌شود، به جد پیگیری کنند تا از تکرار این حوادث جلوگیری شود، تاکید کرد: از کمیسیون امنیت ملی نیز می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها